رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان خبر داد؛

۴ مسابقه برون‌مرزی برای دو و میدانی‌کاران جانباز و معلول به تصویب رسید

کدخبر: 2075477

جلسه برون‌مرزی انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولین برای بررسی تقویم ورزشی سال ۱۳۹۶ برگزار شد که در آن شرکت در چهار رویداد ورزشی بین‌المللی به تصویب رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بهمن رضایی، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار داشت: این جلسه برای بررسی فنی تقویم ورزشی سال 1396 انجمن دوومیدانی و جلسه برون‌مرزی مسابقات بین‌المللی در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد که طی آن شرکت در چهار مسابقه خارجی به تصویب رسید.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تیم ملی در مسابقات جهانی که اردیبهشت ماه سال آینده در تایلند برگزار می‌شود، شرکت کند. همچنین حضور در مسابقات کشورهای اسلامی نیز به تصویب رسید که این رقابت‌ها در ماده پرتاب دیسک و در کلاس های F56 و F57 و در باکو برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به مسابقات مهم جهانی گفت: دو رویداد جهانی مهم را نیز در پیش داریم که تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند که تیر ماه در لندن برگزار می‌شود و تیم جوانان نیز مرداد ماه در مسابقات جهانی شرکت می‌کند که در سوئیس انجام خواهد شد.

رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد: حضور تیم ملی در مسابقات تصویب شده و تنها باید اسامی را اعلام کنیم که پس از بررسی رکوردهای ثبت شده توسط ورزشکاران از سوی کمیته فنی اعلام خواهد شد.

وی درباره شرایط سارا عبدالملکی برای شرکت در مسابقات سال آینده گفت: وی نیز به همراه سایر ورزشکاران تمرینات خود را در زیر نظر مربی خود انجام می‌دهد و برای شرکت در مسابقات بین‌المللی باید در مسابقات باشگاهی و انتخابی سال آینده شرکت کند که به مسابقات جهانی بزرگسالان نمی‌رسد اما به بازی‌های پاراآسیایی اندونزی خواهد رسید.

ارسال نظر: