با صدور پیام های جداگانه

وزیر اطلاعات به خانواده شهدای حادثه تروریستی عراق و برخورد قطار تسلیت گفت

کدخبر: 2075584

وزیر اطلاعات با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به خانواده شهدای حادثه تروریستی-تکفیری در عراق و بازماندگان حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد تسلیت گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیام‌های جداگانه‌ای به خانواده شهدای حادثه تروریستی-تکفیری در عراق و بازماندگان حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد تسلیت گفت.

در پیام علوی درخصوص حادثه تروریستی-تکفیری در عراق آمده است: شهادت مظلومانه جمعی از زائرین اربعین حسینی به دست گروه تروریستی تکفیری داعش موجب تأثر و تأسف همه دوستداران اهل بیت (ع) و مسلمانان جهان است و بی شک، اینگونه اقدامات سخیف دشمنان اسلام ذره‌ای از اراده دوستداران اهل بیت (ع) در راه این مسیر نمی کاهد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: گروه تروریستی - تکفیری داعش که در صحنه نبرد با پیروان راستین اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با شکست های پی در پی روبرو شده است، از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می زند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: ضمن عرض تسلیت واقعه تلخ به شهادت رسیدن جمعی از زائران اربعین حسینی و هموطنان عزیزمان، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همه مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ناگوار علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء (ع) و برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای خانواده ها و بستگان داغدارشان صبر جزیل و سلامتی مسألت دارم.

همچنین در پیام وزیر اطلاعات درخصوص حادثه برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد آمده است: وقوع سانحه دلخراش برخورد دو قطار مسافربری که منجر به جان‌باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان گرامی شد، موجب تاسف و تأثر اینجانب گردید، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار جان‌باختگان، از درگاه خداوند منان برای جان باختگان آن حادثه بخشش و غفران واسعه ی الهی و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان شفای عاجل مسئلت دارم.

ارسال نظر: