نامه‌ای سرگشاده به وزیر راه و شهرسازی:

آیا اگر یکی از بستگان وزیر راه نیز در قطار بودند، صرف پوشش بیمه‌ای کافی بود؟

کدخبر: 2075600

وزیر راه و شهرسازی! آیا اگر یکی از بستگان و نزدیکان شما نیز در حادثه غم‌بار برخورد قطار بودند، صرف پوشش بیمه‌ای، ضایعۀ فقدان عزیزی را جبران می‌کرد؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، روز گذشته عده‌ای از مردم عزیز کشورمان که اکثرا آذربایجانی بودند که قصد زیارت آستان ملک پاسبان حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) را داشتند در سایۀ بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مسؤولان ذی‌ربط دعوت حق را لبیک گفته و دار فانی را وداع کردند.

در این میان نکته‌ای که قابل تامل و دقت است اینکه وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان عالی‌ترین مقام مسؤول در این حادثه دلخراش؛ در اولین مصاحبه خبری؛ به‌جای ترسیم راه‌کارهای مناسب در راستای پیشگیری از بروز این‌گونه حوادث تاسف‌بار، در ادبیاتی غیرمسؤولانه از بیمه جان باختگان و پرداخت دیه به مجروحان و زائرین حضرت امام رضا(ع) سخن گفتید.

بنده به‌عنوان یک شهروند تبریزی که عده‌ای از دوستان ولایی و هم‌هیئتی‌های عزیزم را از دست داده و در مصیبت آنها داغدار می‌باشم، سؤوالاتی در این زمینه به ذهنم متبادر می‌شود:

1-وزیر محترم! آیا اگر یکی از بستگان و نزدیکان شما نیز در این حادثه غم‌بار بودند، صرف پوشش بیمه‌ای، ضایعۀ فقدان عزیزی را جبران می‌کرد؟

2-آیا با گذشت بیش از 48 ساعت از وقوع حادثه و بررسی‌های انجام یافته، بی‌تدبیری و بی‌کفایتی بخش عمده‌ای از عوامل مربوط به این حادثه جانگداز برای شما هنوز مبهم مانده است؟

3-آیا اظهار نظر غیرکارشناسی مامور کنترلی که به زعم خود گمان می‌کند- به علت برودت هوا- چراغ خطر قرمز مانده است به نظر شما بیشتر به استهزاء و مسخره شبیه نیست؟

مردم عزیز و ولایتمدار آذربایجان، به‌ویژه خطۀ قهرمان‌پرور و حسینی تبریز از این اظهارات بی‌پایه و غیرمنطقی شما به سهولت نخواهند گذشت، و از مجمع نمایندگان استان به‌ویژه نمایندگان ولایتمدار تبریز مجدانه درخواست می‌کنند، جهت تسکین قلب بازماندگان این حادثه تاسف‌بار و التیام زخم خانواده‌های معظم داغدیده؛ مراتب را از طریق قانونی پیگیری و نتیجه را به سمع و نظر افکار عمومی و شهروندان عزیز تبریز برسانند.

*** ناصر ستارزاده

ارسال نظر: