فروزنده:

آخوندی به‌ خاطر دروغی که به مردم گفته باید استعفا کند

کدخبر: 2075601

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از آخوندی وزیر راه و شهرسازی خواست برای مرهم گذاشتن بر دل داغ‌دیدگان حادثه دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت‌خوان سمنان از سمت خود استعفا کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس ضمن تسلیت به مردم شریف تبریز و سمنان به دلیل حادثه برخورد دو قطار در سمنان اظهار داشت: وزیر در سال 93 اعلام کرد این خط قطاری کاملاً الکترونیکی شده بنابراین وقتی خط الکترونیک می‌شود مفهوم این است که نیروی انسانی دیگر در آن نقشی ندارد.

وی افزود: اگر واقعاً خط ریلی ایستگاه هفت‌خوان دامغان - سمنان الکترونیکی شده است بنابراین اگر خرابی صورت می‌گیرد باید کل سیستم مطلع شود و سریعاً از وقوع حادثه احتمالی جلوگیری کنند. بنابراین اگر سیستم الکترونیک شده، چرا چنین اتفاقی رخ داده است و اگر الکترونیک نشده پس چرا به مردم دروغ گفتید. این نشان می‌دهد که بی‌کفایتی در این زمینه وجود دارد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه مسئول اصلی این حادثه شخص وزیر راه است، گفت: آقای آخوندی باید پاسخگو باشد و محترمانه برای اینکه مرهمی بر دل داغ‌دیدگان بگذارد بهتر است استعفا دهد چرا که این خطا بزرگ و قابل اغماض نیست.

فروزنده تأکید کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس که در مقابل مردم مسئول هستند این حادثه دردناک را جدی بگیرند. چرا که حقیقتاً کشته شدن زائران امام رضا (ع)‌ دردناک‌تر از حادثه‌های کوچکی است که دولت و رئیس جمهور به طور ویژه پیام تسلیت صادر می‌کنند.

ارسال نظر: