باهنر در نشست جامعه اسلامی مهندسین:

باید برخورد لازم با مقصرین حادثه سمنان صورت بگیرد

کدخبر: 2075614

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه حادثه قطار سمنان مصیبت بزرگی بود، گفت: ان شاءالله مسئولین امر پیگیری کنند و اگر قصور، تقصیر یا کوتاهی از سوی مسئولین صورت گرفته، برخورد لازم انجام شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهیانه این تشکل که شامگاه امروز برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم اینکه همایش اربعین با ابهت و بدون حادثه برگزار شد ولی گروه های تکفیری زهر خود را با تعقیب و انفجار کاروان زائران ایرانی و افغانستانی ریختند.

وی افزود‌:گروههای تکفیری زور آخر خود را می زنند و ان شاءالله با کمک بسیج مردمی عراق،ایران و برادران افغانستانی این دمل چرکین از جهان اسلام برچیده خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه حادثه قطار سمنان مصیبت بزرگی بود، گفت: ان شاءالله مسئولین امر پیگیری کنند و اگر قصور، تقصیر یا کوتاهی از سوی مسئولین صورت گرفته، برخورد لازم انجام شود تا معلوم شود که جان انسان ها برای جمهوری اسلامی ارزشمند است.

باهنر همچنین با اشاره به رحلت آیت‌الله موسوی اردبیلی نسبت به ادامه راه و فعالیت‌های این عالم فقید ابراز امیدواری کرد.

وی با اشاره با سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا گفت: جنگ‌های نیابتی به سرکردگی آمریکا و از طریق ریال هایی است که آل سعود از جهان اسلام برداشت می‌کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: سیاست راهبردی آمریکا ربع اول قرن ۲۱ این بود که در منطقه غرب آسیا جایگاه و نفوذ خود را مستحکم کند. باهنر با اشاره با انتخابات آمریکا با بیان اینکه ما از نتیجه این انتخابات نه شادیم و نه اندوهگین خاطرنشان کرد: سیستم سیاسی آمریکا با تغییر احزاب و دولت ها فرقی نمی کند و ما از هر دو جناح آمریکا ضربه خورده ایم.

باهنر در پایان با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا حرف هایی زدند که لزوما پس از پیروزی به آن عمل نمی کنند، گفت: بلانسبت در ایران هم چنین چیزی داریم که نمایندگان و نامزدهای ریاست جمهوری قبل از انتخابات حرف هایی می زنند که پس از انتخابات طبق آن عمل نمی کنند و برخی حرف ها برای انتخاب است و برخی دیگر نیز برای کار کردن گفته می شود.

ارسال نظر: