هفته سیزدهم لالیگا،

تداوم صدرنشینی رئال‌مادرید و صعود سویا به رتبه دوم

کدخبر: 2075625

در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا رئال‌مادرید با برتری بر خیخون صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر یک بر اسپورتینگ خیخون غلبه و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کرد.

در این بازی هر دو گل کهکشانی‌ها را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. این مهاجم پرتغالی گل نخست خود را در دقیقه پنج از روی نقطه پنالتی و دومین گلش را با یک ضربه سر شیرجه‌ای در دقیقه 18 به ثمر رساند. خیخون در دقیقه 35 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و در شرایطی که در دقیقه 78 می‌توانست از روی نقطه پنالتی کل را به تساوی بکشاند، این موقعیت را از دست داد و با قبول شکست میدان را ترک کرد.

رئال مادرید با این پیروزی، 33 امتیازی شد و حاشیه امنیتش در صدر جدول را به هفت امتیاز افزایش داد.

اما در دیگر دیدار مهم سویا در خانه‌ و در ورزشگاه سانچس پیسخوان 2 بریک از سد والنسیا گذشت.

گارای (بازیکن حریف) در دقیقه 53 و پاراخا در دقیقه 75 برای سویا و الحدادی در دقیقه 65 برای والنسیا گل زدند. با این نتیجه، سویای 27 امتیازی موقتا در رده دوم قرار گرفت و والنسیا با 11 امتیازی در مکان نازل شانزدهم قرار گرفت.

همچنین مالاگا در خانه برابر دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد.

در این بازی سلسو بورگس در دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 82، فلورین آندونه در دقیقه 72 گل‌های دپورتیوو لاکرونیا را به ثمر رساندند و گل‌‌های مالاگا را هم مایکل سانتونس دو بار در دقایق 21 و 56، ساندرو رامیرز در دقیقه 40 و خاویر اونتی‌وروس در دقیقه 90 زدند.

همچنین در آخرین دیدار اسپانیول 3 بر صفر از سد لگانس گذشت. جرارد مورنو(47) و پابلوو پیاتی(52) و (88) برای اسپانیول گلزنی کردند.

ارسال نظر: