هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس؛

چلسی با شکست تاتنهام صدرنشین ماند/ برتری لیورپول و سیتی و پیروزی دراماتیک سوانسی

کدخبر: 2075638

در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی، لیورپول و منچسترسیتی مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

در آغاز هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و در مهم‌ترین دیدار هفته تیم فوتبال چلسی با برتری خانگی 2 بر یک مقابل تاتنهام در دربی لندن با 31 امتیاز صدرنشین باقی‌ماند.

پدرو در دقیقه 45 و موزس در دقیقه 52 برای چلسی گل زدند تا گل اریکسن برای تاتنهام در دقیقه 11 بی‌ثمر شود.

چلسی هر چند پس از 6 بازی گل خورد اما با کسب هفتمین برد متوالی 31 امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد.

تاتنهام، تنها تیم بدون شکست این فصل هم با پرکردن آخرین خانه خالی باقی مانده فصل جاری لیگ برتر 24 و در رده پنجم باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم هفته منچسترسیتی با نتیجه 2 بر یک بر میزبانش برنلی غلبه کرد.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در حالی بر میزبان خود غلبه کرد که در دقیقه 14 دروازه‌اش توسط دین مارنی باز شد، اما سرخیو آگوئرو در دقیقه 37 گل خورده را برای من‌سیتی جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند. دومین گل میهمان را هم آگوئرو در دقیقه 60 به نام خودش ثبت کرد.

با این نتیجه منچسترسیتی 30 امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

همچنین در یکی دیگر از مهم‌ترین دیدارها تیم‌های لیورپول و ساندرلند در ورزشگاه انفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی را میزبان مرسی‌سایدی با پیروزی 2 بر صفر پشت سر گذاشت.

گل نخست این بازی را دیووک اوریگی در دقیقه 75 و گل دوم را جیمز میلنر در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا لیورپول 30 امتیازی شود و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به منچسترسیتی، در رتبه دوم جدول باقی بماند. پیروزی لیورپولی‌ها تحت تأثیر مصدومیت شدید ستاره برزیلی‌ آنها فلیپه کوتینیو که در دقیقه 32 به شدت از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و سوار بر برانکارد زمین بازی را ترک کرد، قرار گرفت.

در دیگر دیدارها لسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه برابر میدلزبورو با تساوی 2 - 2 متوقف شد تا وضعیتش بحرانی‌تر از قبل شود.

در دیگر بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس تیم‌های هال سیتی و وست‌بروموویچ به تساوی یک - یک بسنده کردند و کریستال‌پالاس در پرگل‌ترین بازی امشب در حالی که تا دقیقه 90 با نتیجه 4 بر 3 از سد سوانسی پیش بود با دو گا دقایق پایانی فرناندو یورنته این دیدار را با نتیجه 5 بر 4 به میزبانش سوانزی باخت.

ارسال نظر: