مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خبر داد:

فراخوان کشف استعدادها در رادیو و تلویزیون مجازی کاشان بزرگ

کدخبر: 2075821

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از اعلام فراخوان برای حضور استعدادها و نیروهای تخصصی در رادیو و تلویزیون مجازی منطقه فرهنگی کاشان بزرگ خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وحید مدرس زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های بی نظیر منطقه کاشان و همچنین اهمیت اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی وجود رسانه ای فراگیر و جذاب برای عموم شهروندان امری ضروری به نظر می رسید که بر این اساس راه اندازی رادیو و تلویزیون مجازی منطقه فرهنگی کاشان بزرگ در بستر وب و کانال تلگرامی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی حجم تولید محتوا به صورت گسترده در این شبکه، در نخستین گام به منظور شناسایی استعدادها، فراخوان حضور نیروهای مستعد در این زمینه اعلام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، گویندگی، اجرا، خبرنگاری، عکاسی، نویسندگی و تدوین را از جمله حوزه های مورد نظر شناسایی استعدادها برای شبکه رادیو و تلویزیون مجازی منطقه فرهنگی کاشان بزرگ ذکر و بیان کرد: علاقه مندان برای حضور در این رشته ها باید تا نیمه آذرماه به روابط عمومی سازمان مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55424800 (داخلی 205) تماس حاصل کنند.

مدرس زاده یادآور شد: پس از انجام فرآیند آزمون های تخصصی، از میان متقاضیان افراد مورد نیاز برای فعالیت های شبکه شناسایی شده و در قالب مناسبات کاری پروژه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

ارسال نظر: