سخنگوی فراکسیون امید:

جلسه فوق ‌العاده فراکسیون امید درباره محمود صادقی برگزار شد/ مطهری؛ مسئول پیگیری موضوع

کدخبر: 2075870

سخنگوی فراکسیون امید در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه این فراکسیون مصر به اجرای دقیق قانون در خصوص نماینده مردم تهران است، گفت: فراکسیون تقاضا دارد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هر چه زودتر برای تعیین تکلیف پرونده صادقی تشکیل جلسه بدهد.

به گزارش « نسیم آنلاین » بهرام پارسایی در گفتگو با "خانه ملت"، با اشاره به نشست امروز(سه شنبه 9 آذرماه) هیات رئیسه فراکسیون امید در محل این فراکسیون در مجلس اظهار داشت: دو موضوع در دستور کار این نشست قرار داشت، اول مسئله بازداشت محمود صادقی و دومی حادثه ناگوار قطار سمنان بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در موضوع اول، اعضای هیات رئیسه فراکسیون مصر به اجرای قانون به خصوص ماده 9 قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و تمام تبصره های آن بود، در عین حال تاکید داشتیم که باید با آرامش موضوعات بررسی و حل و فصل شود.

وی تاکید کرد: نباید برای به نتیجه رسیدن عجله کرد و به قول گره ای که می شود با دست باز کرد را با دندان باز کرد. موضوع پرونده محمود صادقی از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری بود و درست نبود به این شکل جامعه را به تنش کشید.

پارسایی گفت: با این حال مقرر شد علی مطهری نایب رئیس مجلس مسئولیت پیگیری پرونده نماینده تهران را برعهده بگیرد و مسائل را از طریق رئیس مجلس جلو ببرد. از سوی دیگر اعضای هیات رئیسه فراکسیون درخواست داشتند هرچه زودتر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به پرونده صادقی تشکیل جلسه بدهد.

وی ادامه داد: همچنین حادثه ناگوار قطار سمنان نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کمیته زیر بنایی به ریاست حسین زاده موضوع را بررسی کند و گزارش مبسوطی از دلایل این واقعه به فراکسیون امید ارائه شود تا در این باره تصمیم گیری کنیم./

ارسال نظر: