سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خبر داد:

لغو جلسه فوق‌العاده امروز هیأت نظارت درباره محمود صادقی/ جلسه بعدی یکشنبه آینده

کدخبر: 2075885

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: جلسه فوق‌العاده امروز این هیأت که قرار بود با محوریت بحث پیرامون مسئله حکم جلب محمود صادقی برگزار شود، به دلیل حضور اعضای این هیأت در حوزه‌های انتخابیه خود لغو شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مردم فسا و سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس،‌ اظهار داشت: قرار بود امروز جلسه‌ای در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس و با محوریت بحث و تصمیم‌گیری درباره موضوع حکم جلب محمود صادقی عضو فراکسیون امید برگزار شود.

وی افزود: به دلیل اینکه اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در حوزه انتخابی خود حضور داشتند و نتوانستند جهت برگزاری جلسه حضور یابند و اکثریت اعضا حضور نداشتند، این نشست لغو شد.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس همچنین تصریح کرد: قرار شد جلسه بعدی این هیأت درباره محمود صادقی یکشنبه هفته آتی برگزار شود.

جمالی ادامه داد:‌ ابتدا پرونده محمود صادقی در این هیأت بررسی شده و توسط اعضا مورد بحث قرار می‌گیرد، سپس اگر نیاز به حضور فرد باشد، این هیأت از وی دعوت خواهد کرد، ولی تاکنون درباره حضور یا عدم حضور محمود صادقی به هیأت، تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش فارس، حکم جلب محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی چندی پیش از سوی شعبه 4 دادرسی فرهنگ و رسانه تهران صادر شده بود که وی با امتناع از حکم و عدم همکاری با مأموران به قانون تمکین نکرد.

ارسال نظر: