رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

قاطعانه در مقابل هر کسی که بخواهد با برداشت غلط خود مسیر انقلاب را منحرف کند می‌ایستیم

کدخبر: 2075925

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر کسی ویژگی‌ انقلابی نداشته باشد و بخواهد با برداشت غلط خود مسیر انقلاب را منحرف کند قاطعانه در مقابل آن می‌ایستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: داوود گودرزی امشب در گردهمایی جوانان انقلابی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد اجرای گردهمایی جوانان انقلابی در سراسر کشور را از جمله برنامه‌های این سازمان دانست و اظهارداشت: جوان انقلابی وظیفه روشنگری و مطالبه گری را دارد که باید فهم واقعیت را داشته باشد و آن را بیان کند.

وی افزود: اگر کسی واقع‌بینانه به مردم نگاه کند و این آرامش و امنیت جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد باید به جوان انقلابی کمک کند و میدان دهد تا وظیفه اکنون و آینده را به‌درستی انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد: شاخص اینکه چه کسی انقلابی است و انقلابی نیست در 14 خرداد توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و هر کس این ویژگی‌ها را دارد انقلابی است.

گودرزی تصریح کرد: اگر کسی یک یا چند مورد از این‌ها را نداشته و صراحت داشته باشد دیپلمات یا غیر دیپلمات، وزیر یا مردم عادی یا مسئولان استان و شهرستان باشد در مقابل آن می‌ایستیم و باید گفت حزب سیاسی نیستیم و هوای سیاسی نداریم.

وی فلسفه این گردهمایی‌ها را بازتعریف اندیشه‌های اسلامی دانست و گفت: در گام اول نیاز داریم مبانی اندیشه‌ای جریان انقلاب را درست تنظیم کنیم تا هندسه انقلاب تشکیل شود چراکه در 37 سال گذشته گفتمان انقلاب در برخی مکان‌ها ناقص مطرح و عمل شده و در برخی مکان‌ها نیز ناقص ثبت‌شده است.

وی افزود: مرگ بر آمریکا برای این است که ارزش انسانی لگدمال شده، یعنی آمریکای با خوی استکباری خود نمی‌گذارد ما زندگی خوب برای مردم تأمین کنیم و با تهاجم فرهنگی به تربیت جوان ما آسیب وارد می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی بابیان اینکه گام اول ما بازخوانی اندیشه‌های انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: جوانان انقلابی هم‌چشم به آرمان‌ها دارد و هم واقعیت موانع و مشکلات را می‌بیند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه ما به دنبال آزادی اندیشه هستیم نه آزادی فتنه و براندازی تصریح کرد: عملکردها و رفتار را در این گفتمان نقض می‌کنیم و سابقه عملکرد افراد نشان می‌دهد که علیه مردم هستید یا نه و این‌ها منطق جریان انقلابی است.

وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند این وظیفه را بر خود می‌بینیم که مدام با مخاطب خود و ملت ایران حرف بزنیم، جهاد روشنگری نیاز به بیان واقعیات است و جهاد تبیین یعنی جهاد کبیر و عدم تبعیت از دشمن است که مبنی بر بیان واقعیات است و این دو نشان از این دارد که وظیفه دانشجو اکنون بیان واقعیات است وباید با این هجمه‌ای که دشمن در جوانان کشور دنبال می‌کند حتماً باید جهاد روشنگری و تبیین را وظیفه خود بدانیم.

گودرزی با اشاره به اینکه ما با نقد منصفانه، دلسوزانه و کارشناسانه از مسئولان تلاش می‌کنیم که همه دستگاه‌ها را نقد کنیم، افزود: سه ویژگی باارزش‌های مردم، گفتمان انقلاب و با مقدسات و هنجارهای ملت ایران را باید در نقد استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی سوالاتی برای نقد دارند، عنوان کرد: ما از مسئولان کشور می‌خواهیم که سؤالات این جوانان پرسیده شود و مسئولان نیز جواب دهند.

وی با اشاره به اینکه جوان انقلابی اگر می‌خواهد دچار افت نباشد بایدتقوا داشته باشد بیان کرد: تشکل ها و مجمع‌های مختلفی از ابتدای انقلاب تشکیل شدند و ما برای اینکه به آفتی که برخی از آن‌ها دچار شدند دچار نشویم باید مصونیت بخشی داشته باشیم و که در این مسیر راهی جز تقوا نیست و نباید دنبال انحراف برویم تا خدا با ما باشد.

وی با طرح این سؤال که مسئولان برای معضل بیکاری و رفع مشکل بیکاری چه‌کار کرده‌اند، بیان کرد: دولت، مجلس، نماینده مردم و همه و همه بگویند برای سه معضل بیکاری ازدواج و اعتیاد چه‌کار کرده‌اند؟

رئیس سازمان بسیج دانشجویی به وضعیت بیکاری در استان لرستان اشاره کرد و گفت: برای شکوفا کردن اقتصاد یک کشور شش مؤلفه علم و فناوری، مواد خام و انرژی، نیروی انسانی و تحصیل‌کرده، موقعیت جغرافیایی زمین حاصل خیز، نقدینگی و بازار مصرف نیاز است.

گودرزی بیان کرد: در بحث رفع محرومیت تا چه زمانی باید بشنویم که مردم لرستان محروم هستند، تمام استان‌های مرزی ما تقریباً محروم هستند درحالی‌که باید بهترین منطقه روستا تا باشند و فراوانی در روستاها باشد.

وی گفت: همه دولت باید پاسخگو باشند که برای محرومیت‌زدایی و تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی چه کرده‌اند؟ این سؤال‌ها را جوان انقلابی دارد و برای آن راهکار دارد و منطقی حرف میزند و جواب منطقی می‌خواهد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری فتح خرمشهر تا پیش روی ما است، عنوان کرد: تجربه و ظرفیت جوان انقلابی امروز نسبت به جوان انقلاب بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه ما بانفوذ مقابله می‌کنیم، گفت: نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را می‌فهمیم و با آن مقابله می‌کنیم امیدوار بودن، مردم را امیدوار کردن و امیدوار نگه‌داشتن الزامات اول برای جوان انقلابی است.

ارسال نظر: