برای بیستمین هفته پیاپی؛

آل خلیفه همچنان مانع برپایی بزرگترین نماز جمعه بحرین می‌شود

کدخبر: 2076206

مقامات دولت بحرین برای بیستمین هفته متوالی مانع از اقامه بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین در مسجد جامع شهر "الدراز" شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نیروهای امنیتی بحرین امروز (جمعه) در شهرک محاصره شده «الدراز» محل زندگی شیخ عیسی قاسم (رهبر معنوی انقلاب بحرین) از ورود امام جماعت و نمازگزارانی که قصد برگزاری نماز جمعه داشتند، به مسجد جامع امام صادق جلوگیری کردند و مانع برپایی نماز شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی «اللولوه» بحرین، نیروهای امنیتی از ورود علامه «شیخ محمد صنقور» که قصد امامت جمعه مسجد امام صادق را داشت به شهرک الدراز جلوگیری کردند.

نمازگزارانی که موفق به ورود به داخل مسجد امام صادق شدند نماز خویش را به «فُرادی» اقامه کردند.

نمازگزاران پس از اقامه نماز به صورت «فُرادی»، در تظاهرات همبستگی با آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» شرکت کرده و محاکمه ناعادلانه این رهبر شیعی را محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین خواستار آزادی فوری «شیخ علی سلمان» دبیرکل حزب «جمعیة الوفاق» بحرین و رهبر معارضان این کشور شدند.

نیروهای امنیتی بحرین با تجهیزات نظامی و خودروهای زرهی در اطراف شهرک الدراز مستقر هستند و ضمن محاصره کامل آن مانع از ورود مردم به این شهر برای برگزاری نماز جمعه در مسجد امام صادق می‌شوند که بزرگترین نماز جمعه بحرین هم محسوب می‌شود.

از زمان سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین، شهرک الدراز در محاصره کامل نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه قرار دارد و همه ورودی و خروجی‌ها به این شهری بشدت کنترل می‌شود.

ارسال نظر: