در آستانه روز دانشجو صورت گرفت

تجدید میثاق اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با آرمان‌های امام (ره)

کدخبر: 2076236

جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در آستانه روز دانشجو (۱۶ آذر) با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در آستانه روز دانشجو (16 آذر) با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در حاشیه این مراسم ضمن تاکید بر نقش دانشجویان در آینده انقلاب اسلامی، گفت: فراموش نکرده‌ایم انتظارات امام عظیم الشانمان از انجمن‌های اسلامی را که فرمودند: « رسالت انجمن‌های اسلامی رسالت انبیاست»

وی با بیان اینکه وظیفه ماست که مواظب نفوذ به انجمن‌ها باشیم، گفت: ما در برابر پیاده‌سازی اسلام در دانشگاه مسئولیم.

مظاهری با بیان اینکه کلید سعادت یک ملت در دستان دانشجوست، افزود: امروز در آستانه روز دانشجو و در هفدهمین سال فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به امام بزرگوارمان می‌گوئیم با شما عهد می‌بندیم که جانشین شما و نائب امام زمانمان، رهبر معظم انقلاب را تا ظهور دولت یار پشتیبانی کنیم. وی تاکید کرد: ما عهد می‌بندیم در مقابل فساد و لگد مال کردن منافع مردم سکوت نکنیم و عهد می‌بندیم «مبارزه با استکبار جهانی» را به عنوان اصلی از اصول انقلاب و مکتب امام فراموش نکنیم.

ارسال نظر: