تجلی "حماسه دانایی" از رادیو ایران

کدخبر: 2076288

گروه جامعه رادیو ایران به مناسبت روز دانشجو از "حماسه دانایی" می‌گوید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، «حماسه دانایی» به انعکاس وقایع روز دانشجو ، وقایع 16 آذر و معرفی فعالیت های انجام گرفته ی دانشگاهیان در زمان کنونی می پردازد.

تقویت روحیه ی خود باوری و تقویت وحدت ،همگرایی و انسجام ملی انعکاس موفقیت های دانشجویان از ماموریت این ویژه برنامه است. این برنامه با نگاهی به وقایع 16 آذر 32 آغاز شده و در ادامه با اشاره به موفقیت های انجام گرفته ی دانشجویان در حوزه های مختلف علم و فناوری ، و راهیابی به موفقیت های جهانی سعی در انعکاس هر چه بهتر روحیه ی خودباوری دانشجویان ایرانی را دارد.

چگونگی به وجود آمدن واقعه ی 16 آذر و علت نامگذاری این روز به نام روز دانشجو ، گزارش از دانشجویان نخبه، معرفی دانشجویان اردوهای جهادی و رسیدیگی به وضع محرومان در غالب اردوهای جهادی ، گفتگو با افراد شاخص حوزه ی سیاست و دانشگاه ، استفاده از کارشناسان حوزه ی علم و دانش و همین طور گفتگو با نفرات برگزیده ی دانشگاه و طرح سوال برای شنوندگان برنامه از دیگر بخش های این برنامه است.

«حماسه دانایی» به تهیه کنندگی آرمان ستوده ، گویندگی فاطمه آل عباس ، هماهنگی متین فیروزی 16 آذر ساعت 9:00 صبح از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

ارسال نظر: