در حاشیه کارگروه توسعه و ارتقاء فوتبال؛

ساکت: طرح استعدادیابی فوتبال در مناطق ۹ گانه تهران تصویب شد

کدخبر: 2076640

رئیس سازمان تیم‌های ملی در خصوص جلسه روز گذشته با موضوعیت ارتقاء فوتبال که در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روز گذشته جلسه‌ای با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، فریدون معینی و مرتضی محصص برگزار شد.

محمدرضا ساکت - رئیس سازمان تیم های ملی در این خصوص گفت: در ابتدای این جلسه برنامه مسابقات بین‌المللی تیم‌های پایه زیر 14، 16، 19 و 23 سال بررسی شد و در ادامه تدوین سیاست‌های فنی و اجرایی در حوزه فوتبال پایه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: طرح استعدادیابی در مناطق 9 گانه توسط آقای معینی مطرح و تصویب شد و قرار شد که ایشان برنامه زمان‌بندی اجرایی، انسانی و مالی را در این خصوص اعلام کند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: ارائه گزارشی از برنامه‌های انجام شده در حوزه بانوان که توسط پاتریشیا و دکتر خداداد به عنوان مشاور فنی مطرح شده بود نیز در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

محمدرضا ساکت گفت: در ادامه امیرحسین پیروانی و عباس چمنیان وارد جلسه شده و گزارش فعالیت یکساله و همچنین برنامه‌های آتی تیم‌های ملی جوانان و نوجوان را ارائه کردند.

وی در پایان افزود: در این جلسه بر ارتباط سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان با سرمربی تیم ملی تأکید شد و مقرر شد که رئیس و هیأت رئیسه از سازمان تیم‌های ملی و کمیته های فنی و توسعه و جوانان در راستای ارتقاء تیم ملی جوانان حمایت کنند.

ارسال نظر: