مدیر امور مجلس جمعیت ایثارگران از مجلس شورای اسلامی بازدید کرد

کدخبر: 2076686

به مناسبت روز مجلس شورای اسلامی، عباس زارع، مدیر امور مجلس شورای اسلامی جمعیت به همراه تیم خبری روابط عمومی در مجلس حاضر و گزارش تهیه کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، به مناسبت روز مجلس شورای اسلامی، عباس زارع، مدیر امور مجلس شورای اسلامی جمعیت به همراه تیم خبری روابط عمومی در مجلس حاضر و گزارش تهیه نمودند .

عباس زارع مدیر امور مجلس جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش خدمتگزار بیان داشت : همزمان با فرارسیدن روز مجلس شورای اسلامی به منظور ابلاغ پیام تبریک دبیرکل محترم جمعیت به نمایندگان مجلس و همچنین تهیه گزارشی از فعالیت ها و دغدغه های نمایندگان و بررسی مشکلات و معضلات جامعه ایثارگری تیم رسانه ای روابط عمومی و ارتباطات جمعیت در مجلس حاضر و با نمایندگان دیدار و گفتگو و مصاحبه هایی صورت پذیرفت .

زارع با توجه به اهمیت مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان که به انتخاب مردم وارد عرصه قانون گذاری و تصمیم گیری برای کشور می شوند , می بایست همیشه نگاه ملی داشته و منافع عمومی و ملی کشور را به منافع حوزه انتخابیه خود ترجیح دهند . هر چه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد مردم انقلابی و متعهد ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین کننده نمایندگان در عرصه های انقلاب آگاه تر می شوند و شاهد رشد و تقویت مجلس هستیم .

مدیر امور مجلس شورای اسلامی جمعیت افزود : جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر توجه ویژه و خاصی به مجلس شورای اسلامی دارد و با تمام توان خویش در راستای کمک های فکری و اجرایی به نمایندگان چه در حوزه های ملی و چه حوزه های منطقه ای تلاش خواهد نمود و هر ساله چند برنامه و نمایشگاه را در مجلس برگزار می نماید .

همچنین روز مجلس شورای اسلامی طی کارت تبریک به همه نمایندگان تبریک گفته شد .

در این برنامه سرکار خانم توکلی فرمانده قرارگاه تبلیغاتی جمعیت و خانم علی اکبری مدیر امور فضای مجازی و پوشش رسانه ای نیز به گفتگو و به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات و زمینه های همکاری با نمایندگان مجلس پرداختند.

ارسال نظر: