آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج:

مسئولان در برابر نقض برجام اقدام عملی انجام دهند/ خوش‌خیالان تاریخ جنایات آمریکا را مطالعه کنند

کدخبر: 2076687

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مصوبه تمدید تحریم‌ها نقض صریح برجام است، اظهار داشت: توقع ما از مسئولان این است که در برابر این بدعهدی و عمل زشت آمریکا سریعاً اقدام عملی انجام دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رسا نوشت: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم از حضور گسترده و باشکوه مردم در همایش بزرگ اربعین قدردانی کرد.

این مرجع تقلید با تبیین پیام های حضور مردم در راهپیمایی اربعین، تاکید کرد: این حضور نشان داد که فرهنگ اهل بیت(ع) است که می تواند بشریت را به سعادت برساند و موجب مجد و عظمت مسلمانان شود.

وی بیان کرد: پیام مهم دیگر حضور مردم در اربعین این است که جهانیان بدانند مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار و استعمار و همچنین دفاع از مظلوم که محور حرکت انبیاء و ائمه معصومین(ع) بوده همچنان ادامه دارد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا را محکوم و تاکید کرد: طبق نظر کارشناسان و صاحب نظران این مصوبه نقض صریح برجام است.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: توقع ما از مسؤولان این است که در برابر این بدعهدی و عمل زشت آمریکا سریعاً اقدام عملی انجام دهند.

وی دروغ، فریب، بدعهدی و نیرنگ را در ذات آمریکایی ها دانست و گفت: ملت ایران سال ها است که با خوی فریبکاری و خباثت آمریکایی ها آشنا هستند و این دولت جنایت کار لحظه ای از حیله گری و خصومت علیه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران دست بر نداشته است.

آیت الله نوری همدانی خوش خیالان و خوش بینان به غرب و آمریکا را به مطالعه تاریخ جنایات آمریکا علیه ملت ایران توصیه کرد.

وی بیان داشت: آمریکا همان آمریکا با همان سیاست های کینه توزانه و خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ پس هیچ وقت قابل اعتماد نیست.

این مرجع تقلید اظهار کرد: همه بدانند که آمریکا با همین سیاست فریب و بیدار شدن مردم کشور های جهان هیمنه دروغینش شکسته و روز به روز بر نفرت مردم دنیا از آمریکا اضافه می شود.

ارسال نظر: