کریمی‌قدوسی:

مسخره کردن، افراطی و تندرو خواندن نیروهای انقلاب مصداق نفوذ است

کدخبر: 2076736

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه هرجا نیروی انقلابی را مسخره کردند و افراطی و تندرو خواندند، مصداق نفوذ است، عنوان کرد: هدف نفوذ در درجه اول گرفتن روحیه انقلابی و استکبارستیزی ملت ایران است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: جواد کریمی‌قدوسی امشب در مراسم «از خاک تا افلاک» یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی در بلاد اسلامی به وجود آورده است.

وی بیان داشت: استکبار سنگرهای زیادی درست کرده بود که خود را پشت آن حفظ کند و برای تداوم سلطه ظالمانه‌اش در این سنگرها بماند، اما انقلاب اسلامی این سنگرها را فروریخت.

کریمی‌قدوسی با اشاره به اینکه یکی از مظاهر قدرت نظام اسلامی ایران شهدا و جوانان هستند، افزود: جوانان ما با روحیه ایثارگری مظهر قدرت می‌شوند، پربهاترین دستاورد قیام ملت ایران و دانشجویان فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل عنوان کرد: ایشان فرمودند که در دنیا با قرآن و نهج‌البلاغه پیش می‌رویم نه با قدرت اسلحه و ابزار جنگی، چرا که قدرت زبان غوغا می‌کند و منطق اسلام در این سال‌ها توانسته ما را از تمام توطئه‌های دشمن سربلند بیرون آورد.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعتبارات دولت‌ها را بررسی می‌کردیم، ایران در جایگاه آخری جدول قرار داشت.

وی ادامه داد: بودجه‌های سرسام‌آوری کشورها برای توسعه نظامی خود قرار می‌دهند، اما آن چه سبب شد، سنگرها را یکی پس از دیگری فتح کنیم، منطق اسلام بوده و هست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: منطق اسلام روی دل‌ها و مغزها اثر می‌گذارد و دانشمندان، نخبگان و آزادگان اثر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه اگر همین گونه پیش برویم، قدرت ولایت فقیه جهان را فتح می‌کند، افزود: امروز شهدای ما از لاذقیه، حلب و ... می‌آیند، دیروز از شلمچه و خرمشهر و ... می‌آمدند و فردا از مدینه و مکه می‌آیند و آل سعود را ریشه‌کن می‌کنند.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه شهدای مدافع حرم داریم با جرات می‌‌گوییم که محال است، کسی بتواند خط انقلاب را تغییر دهد.

کریمی قدوسی اظهار داشت: اگر امروز بصیرتمان کم باشد، چشممان را که باز کردیم، می‌بینیم وسط میدان دشمن مدیریت می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه بعضی استکبار و کفر را کدخدا دانسته و فکر می‌کنند، همه همین نظر را دارند، تصریح کرد: ملت ما بر اساس معارف دین و با میل و رغبت خود پای اسلام مانده‌اند.

کریمی‌قدوسی با اشاره به موضوع برجام خاطرنشان کرد: پرخطرترین لحظه برای انقلاب اسلامی مذاکرات بود.

وی ادامه داد: 10 سال قبل وزیر خارجه انگلیس اذعان کرده بود به زودی پرونده هسته‌ای ایران به سازمان ملل فرستاده می‌شود.

کریمی‌قدوسی گفت: هدف از این کار ایجاد اختلاف و دو قطبی شدن بین حاکمیت مدیران و مقامات بود و هدف دیگر ایجاد دوقطبی بین مردم و سقوط اقتصادی دیگر باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز این خطر از سر نظام و حاکمیت دفع شده است.

کریمی قدوسی با اشاره به نطق روحانی در مجلس که روز گذشته انجام شد، تصریح کرد: همه ما آن چه انتظار داشتیم از رئیس جمهور بشنویم، شنیدیم و تیر سه شعبه دشمن به سنگ خورد که می‌خواست سر برجام حاکمیت جمهوری اسلامی را دو قطبی کند.

کریمی قدوسی ابراز داشت: امروز ملت ایران یک‌پارچه است و چیزی که بیشتر از توان نظامی مورد نیاز ماست وحدت است.

نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: ما دنبال جنگ با آمریکا نیستیم، اما دنبال نابودی آمریکا با منطق خودمان هستیم.

وی با بیان اینکه هرجا نیروی انقلابی را مسخره کردند و افراطی و تندرو خواندند، مصداق نفوذ است، عنوان کرد: هدف نفوذ در درجه اول گرفتن روحیه انقلابی و استکبارستیزی ملت ایران است.

کریمی‌قدوسی ادامه داد: اما تا زمانی که شهید می‌آورند و شهادت هست، خراشی به این نظام وارد نمی‌شود.

وی از فتنه 88 یاد کرد و افزود: با این فتنه می‌خواستند با کودتای رنگی انقلاب را عوض کنند.

کریمی‌قدوسی متذکر شد: ما سر بند انگشتی از بحث فتنه را باز کردیم که اگر کامل باز شود، جوانان می‌فهمند چه توطیه خطرناکی پشت فتنه وجود داشت.

ارسال نظر: