دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در حضور روحانی:

آقای رئیس‌جمهور! به خاطر آنچه وعده دادید و عملی نشد از این ملت شریف عذرخواهی کنید

کدخبر: 2076788

پیام مرادی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: بدانید که قطار ناکارآمدی دولت با صدقه حکومتی به ریل باز نخواهد گشت. اکنون که دیگر فاتحه برجام را خوانده‌اند در این فرصت باقی مانده، برای حل مشکلات واقعی مردم فکری بیاندیشید با مردم روراست باشید و به خاطر آنچه وعده دادید و عملی نشد از این ملت شریف عذرخواهی کنید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم 16 آذر که به میزبانی دانشگاه تهران و با حضور رئیس جمهور برگزار شد تصریح کرد: پاییز آخر دولت یازدهم است و طبیعتا مجالی برای طرح موضوعات تازه فراهم نیست، چرا که انبوهی از وعده های عمل نشده و شعار های بر زمین مانده جنابتان هنوز در گوش مردم است و این روزها مردم از خود سوال می کنند، سرنوشت تدبیری که وعده داده شده بود چه شد؟

وی ادامه داد: سه سال از بهترین سال هایی که می‌توانستید برای حل مشکلات کشور تلاش کنید، با تمام توان برای انعقاد قراردادی صرف کردید، که اکنون مانند آب خوردن نقض شده است. همان آب خوردنی که آن را هم به رفع تحریم ها گره زده بودید.

این فعال دانشجویی بیان داشت: برجام جوان‌مرگ شد و ما به خاطر هزینه های سنگین و غیر قابل بازگشتی تحمیل شده بر ملت ایران، از نقض این معاهده ناراحتیم، اما آنچه بیشتر مایه ناراحتی است؛ سیاست شخص شما در پیوند زدن همه ی موضوعات به مذاکرات هسته ای بود.

مرادی اضافه کرد: شما بر آن بودید تا با دستور و بخشنامه برجام را آفتابی تابان و موهبت الهی توصیف کنید. دستور دادید برجام در مدارس تدریس شود! به نماد انرژی هسته ای پشت اسکناس پنج هزار تومانی هم رحم نکردید،

وی ادامه داد: غافل از اینکه کارآمدی برجام به اینها نبود. به جیب مردم بود، به سفره خانواده ها بود، به چرخیدن چرخ زندگی ملت بود، به ارج و آزمایش و 12هزار واحد تولیدی بود، که در دولت حضرت عالی تعطیل شد، آن هم به واسطه ی واردات افسارگسیخته و بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی از توپ بدمینتون تا سنگ قبر! دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: متاسفانه شواهد روشنی بر عادی شدن فساد در دولت حضرت عالی وجود دارد. مدیری که در دولت شما خائنانه ماهانه 57میلیون تومان دریافت می‌کرد، توسط سخنگوی دولت ذخیره نظام معرفی شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مردم نمی‌خواهند رئیس جمهور در مقام دفاع از مفسدان اقتصادی توجیه بتراشد و با تغییر ادبیات، دزدی 8000 میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان را، معوقه بانکی بنامد، در حالیکه می‌داند، هستند فرهنگیان، کارمندان و کارگرانی که با حقوق‌هایی ناچیز روزگار می گذارانند.

مرادی خاطر نشان کرد: شب پرداخت یارانه 45500 تومانی برای دولتی مصیبت عظمی است که در فیش نجومی مدیرانش حق اوقات فراغت فرزندان وجود دارد. در کشوری که میلیون‌ها نفر از حداقل‌ها محروم اند، وزرای هزار میلیاردی شما با درد مردم بیگانه اند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: وزیری که تمام کارنامه اش در حوزه راه و مسکن با واژه آشنای تقریبا هیچ قابل توصیف است، با یادآوری بیمه بودن قربانیان حادثه ی قطار) به زخم مردم نمک می پاشد.

وی تصریح کرد: وزیر دیگری که شما او را پدر صنعت خواندید الاحق و الانصاف به خوبی پدر صنعت را در آورده است. قرار بود صد روزه مشکلات مردم را حل کنید، قرار بود گشایش اقتصادی ایجاد شود، قرار بود در نخستین قدم بیکاری کاهش پیدا کند.

مرادی تاکید کرد: اما؛ دولت در فساد اقتصادی رکورد شکنی کرد، در ثبت بالاترین نرخ بیکاری پس از انقلاب رکورد شکست، در تعطیلی هزاران بنگاه تولیدی رکورد شکست، در واردات بنزین و سنگ پا هم رکورد شکست.

دبیر سیاسی اتحادیه‌های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: با این همه ریاست محترم جمهور، مانند شعارهای شب انتخابات 92 به جای اقدام و عمل هنوز هم در مقام مطالبه و انتقاد و اعتراض از مسائل و مشکلات بر می‌آیند. گویا این مردم هستند، که باید شرمسار کاستی ها و نواقص باشند.

وی خطاب به روحانی اظهار داشت: تمام این اتفاقات در حالی رخ داده است که نظام اسلامی با بیشترین انعطاف به استقبال ایده‌های دولت برای رفع مشکلات کشور رفت و هر آنچه که برای عمل به وعده های خود نیاز داشتید در اختیار شما قرار داد.

این فعال دانشجویی بیان داشت: به راحتی مذاکره کردید و آنچه می‌خواستید خیلی سریع در داخل مورد تصویب قرار گرفت، حتی از بعضی خط قرمزها عبور کردید، با این وجود در حل مشکلات اساسی کشور ناتوان بودید.

مرادی بیان داشت: بدانید که قطار ناکارآمدی دولت با صدقه حکومتی به ریل باز نخواهد گشت. اکنون که دیگر فاتحه برجام را خوانده‌اند در این فرصت باقی مانده، برای حل مشکلات واقعی مردم فکری بیاندیشید با مردم روراست باشید و به خاطر آنچه وعده دادید و عملی نشد از این ملت شریف عذرخواهی کنید.

ارسال نظر: