نماینده دفتر تحکیم وحدت در حضور روحانی:

آقای روحانی وقتی اشرافیت نهادینه شود باید هم صاحبان حقوق‌های نجومی ذخایر نظام نامیده شوند!

کدخبر: 2076804

صادق آقاجری گفت: آقای روحانی! این درد را ما مردم به کجا ببریم که سخنگوی دولت شما فردی را که حقوق نجومی ۴۰ تا ۵۰ میلیونی دریافت کرده را از ذخایر نظام می‌داند؟ آری جناب آقای روحانی وقتی اشرافیت نهادینه شود باید هم صاحبان حقوق های نجومی ذخایر نظام نامیده شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صبح امروز نمایندگان تشکل های دانشجویی در حضور رئیس جمهور به بیان نقطه نظراتی پرداختند، متن سخرانی "صادق آقاجری"، نماینده دفتر تحکیم وحدت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((. امروز شعار زیبای مرگ بر آمریکا بیش از هر زمان دیگر در کشور ما وحدت‌آفرین شده است. امروز شعار مرگ بر آمریکا بیش از هر زمان دیگر، راه حرکت مارا روشن‌تر، شفاف‌تر و مشخص‌تر کرده است.))

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی 19/2/1374

آقای روحانی چقدر تغییر کرده اید؟!

امروز ۱۶ آذر است روزی که به نام همه ی دانشجویان این سرزمین نام گذاری شده است.من از این تریبون می خواهم درباره اولین حقوق دانشجویان یعنی حق بیان آزادانه نظرات خود صحبت کنم. جناب اقای روحانی فضای دانشگاهها برای بیان نظرات دانشجویان به هیچ وجه مناسب نمی باشد.

اقای روحانی

شما که داعیه دار دفاع از حقوق بانوان در سطح جامعه هستید آیا می دانید قریب به سه ماه است که مجوز نشریه سراسری دختران در وزارت علوم شما حتی بررسی هم نشده است!

اقای روحانی وعده های عملی نشده شما در حوزه زنان ، بخش عظیمی از بانوان این سرزمین را نسبت به شما بی اعتماد کرده است.

جناب آقای رییس جمهور از روزی که شما سکان دار دولت جمهوری اسلامی ایران شدید تمام هم و غم شما بحث سیاسیت خارجه و به طور خاص رابطه با امریکا بوده است. امروز می بینیم که بعد از گذشت 11 صد روز از عمر دولت تدبیر و امید در داخل کشور وضع رکود و بیکاری کمر مردم را شکسته و تنها دست آورد این دولت در سیاست خارجی بوده است و آن هم قراردادی به نام برجام!

و اما برجام و ما ادراک ماالبرجام!

جناب آقای روحانی ما برجام را تنها متنی نامتوازن که پر از حفره های حقوقی و امنیتی که به ضرر منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و یا قراردادی که نابود کننده صنعت هسته ای می باشد، نمی دانیم. که اینها همه هست و این همه نیست. ما برجام را اولین قدمی که انقلابیون پشیمان و خسته برای استحاله ی انقلاب اسلامی در نظام سلطه جهانی برداشته اند، می دانیم.

جناب اقای رییس جمهور! شما قصد داشتید با برجام گام بزرگی را در راستای تحقق رویای پوچ ژاپن و آلمان اسلامی بردارید. اما ما به شما اعلام می کنیم با وادادگی در مقابل مستکبرین و امضای قرار دادهایی نظیر برجام نه تنها به این هدف کوچک دست پیدا نمی کنید بلکه در بهترین حالت ماراتبدیل به کشوری بی اراده و ذلیل مانند عربستان در مقابل آمریکا میکنید.

آقای رئیس جمهور! این اقدامات شما در زمینه سیاست خارجه باعث بی اعتمادی نخبگان سیاسی کشور به شما شده است.

جناب آقای روحانی! ما دلیل این همه ضعف در مقابل استکبار وخنده های ذلیلانه درمقابل دشمنان خونیِ مظلومین عالم را می دانیم، چرا که امام روح الله نزدیک به ۴ دهه قبل برای همه فرزندان مکتبی خود در طول تاریخ راه شناخت کسانی که در مقابل بیگانگان سر خم می کنند را مشخص کرده است.

امام روح الله می فرمایند: روزی که مسئولین اشرافی شوند و خوی اشرافی پیدا کنند به درد مردم نمی رسند و در مقابل سفارت خانه های اجنبی سر خم می کنند.

اقای روحانی! این درد راما مردم به کجا ببریم؟ که سخنگوی محترم دولت شما آقای نوبخت! فردی را که حقوق نجومی ۴۰ تا ۵۰ میلیونی دریافت کرده را از ذخایر نظام می داند؟

اری جناب اقای روحانی وقتی اشرافیت نهادینه شود باید هم صاحبان حقوق های نجومی ذخایر نظام نامیده شوند.

اقای روحانی بزرگترین چالش روز های پایانی این دولت، بحران بی اعتمادی فراگیر مردم نسبت به شما ودولت شماست.

به سبب وعده های عمل نشده شما

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته

ارسال نظر: