نسیم رفیعی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

خلاء برنامه‌های طنز در کشور احساس می‌شود/ در تولید کار طنز نباید به قوم، لهجه یا فردی توهین شود

کدخبر: 2076816

نسیم رفیعی، گوینده رادیو گفت: مردم کشور ما مردمی بسیار شاد و هنرمند هستند، در حالی که برنامه‌های طنز کمی در کشور داریم، البته تولید اینگونه برنامه‌ها با سختی‌های خاص به خود همراه است.

نسیم رفیعی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: 20 سال است که کار گویندگی را انجام می دهم و ابتدا در رادیو ایران و بعد در رادیو جوان بودم؛ الان نیز دوباره به رادیو ایران برگشته و در برنامه «رادیو جمعه» حضور دارم.

وی با بیان اینکه کمبود طنز در میان مردم احساس می شود، اظهار داشت: مدیر رادیو ایران با تولید برنامه «رادیو جمعه» ساخت تا کمبود برنامه «جمعه ایرانی» را جبران کند و از آنجایی که مردم جمعه ها رادیو را به عشق هنرمندان روشن می کنند، از هنرمندان نیز برای حضور در این برنامه دعوت شد.

این گوینده رادیو افزود: به این خاطر در رادیو و برنامه «رادیو جمعه» حضور داریم تا شاید بتوانیم روزهای جمعه لبخندی را بر لب های مردم بنشانیم.

رفیعی با اشاره به پرداختن به مسائل روز در رادیو تصریح کرد: طبیعتا یکسری خط قرمزهایی در رادیو و تلویزیون به ویژه رادیو وجود دارد و به همین دلیل شاید نتوانیم به همه مسائل بپردازیم، از این رو طنز ساختن در چنین فضایی کار بسیار مشکلی است؛ چرا که باید به گونه ای به مسائل در قالب طنز پرداخته شود که به قوم، لهجه و فردی توهین نشود و این مهم از سختی های کار طنز به شمار می رود و اگر بتوانیم همه این مسائل را در کار لحاظ کنیم، در حقیقت یک طنز هنرمندانه ساخته ایم.

وی خاطر نشان کرد: مردم کشور ما مردمی بسیار شاد و هنرمند هستند، در حالی که برنامه‌های طنز کمی در کشور داریم؛ با این حال خوشبختانه «رادیو جمعه» با پشتوانه 30 ساله تولید شده و تصور می کنم تا 10 سال دیگر بتواند به پای برنامه «جمعه ایرانی» برسد.

ارسال نظر: