دادستان کشور در جمع خبرنگاران:

اقدامات وزارت ارتباطات درخصوص فیلترشکن‌ها کافی نیست

کدخبر: 2076823

دادستان کل کشور گفت: وزارت ارتباطات کارهای خوبی انجام داده است اما از نظر من فعالیت های این وزارت خانه قابل قبول نیست الان در مرحله ای هستیم که برخی از وزرا به خاطر فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام میشود صدایشان درآمده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کشور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: درباره با جرایم رایانه ای و وظایف پلیس فتا و دادستان ها باید هماهنگی های لازم بین این دو بخش اتفاق بیفتد این دومین همایش با حضور دادستان های سراسر کشور در برخورد با جرایم رایانه ای بودکه با پلیس فتا برگزار شد.

وی گفت: سردار اشتری مطالبی که لازم بود را مطرح کرده و بنده هم مطالبی را به همکاران در سراسر کشور مطرح کردم که با توجه به اهمیت فضای مجازی باید این مهم ساماندهی شود از دستگاه های ذی ربط به جد خواستیم که ما را کمک کنند و وظایفشان را انجام دهند تا از این فضا به نحو احسن استفاده شود و فعالیت ها در ان سازمان یافته باشد.

منتظری افزود: بانک مرکزی وظیفه دارد نظارت های خود را افزایش دهد تا جلوی سوء استفاده را بگیرد ما هم در دادستانی با همکاری پلیس فتا همکاری های لازم را انجام می دهیم تا جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیریم.

وی درباره استفاده از فیلتر شکن‌ها گفت: وزارت ارتباطات کارهای خوبی انجام داده است اما از نظر من فعالیت های این وزارت خانه قابل قبول نیست الان در مرحله ای هستیم که برخی از وزرا به خاطر فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام میشود صدایشان درامده و خواستار رسیدگی بیشتر هستند.

دادستان کل کشور درباره مدلینگ ها نیز گفت: ما تابع قانون هستیم در کارشناسی ها هر چه برای مجرمان رایانه ای انجام می شود همان را انجام می دهیم.

ارسال نظر: