مدرس فوتبال نروژی:

هدف اصلی ما ایجاد زیر ساخت‌های محکم و قوی برای رشد فوتبال بانوان است

کدخبر: 2076843

مدرس فوتبال نروژی در جمع مربیان شرکت کننده کلاس مربیگری فوتبال پایه گفت: هدف اصلی ما ایجاد زیر ساخت‌های محکم و قوی برای رشد فوتبال بانوان است.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارت ادوارتسن - مدرس فوتبال نروژ گفت: از طرف فدراسیون فوتبال نروژ صمیمانه از فدراسیون فوتبال ایران به خاطر برگزاری این دوره تشکر می‌کنم. هدف اصلی برگزاری این دوره از سوی فدراسیون فوتبال نروژ این است که یک زیر ساخت قوی و محکم ایجاد کنیم که با آموزش مربیان در قسمت بانوان می توان به این هدف رسید.

وی گفت: در سطح بین‌المللی فدراسیون فوتبال نروژ از پیشگامان فعال در برگزاری دوره‌های بانون است تا با در اختیار گذاشتن تجربیات خود، شاهد رشد و توسعه فوتبال بانوان باشیم.

ایشا در پایان اظهار داشت: بر اساس تجربه 6 ساله‌ای که تدریس می‌کنم، به همراه دیگر همکارانم می‌خواهیم فوتبال را توسعه دهیم و جایگاهی را در فوتبال بانوان ایجاد کنیم که در شرایطی امن و شاد فوتبال را بازی کنند. شما شرکت کنندگان در موقعیتی هستید که برای بانوان خود می‌توانید موقعیت خلق می‌کنید و امیدوارم این کلاس آموزشی برایتان مفید باشد و به خوبی آن را به دیگر مربیان انتقال دهید.

ارسال نظر: