رئیس سازمان بسیج اساتید:

۲۳ تیر به عنوان روز "بدعهدی آمریکا" نام‌گذاری شود

کدخبر: 2076867

رئیس سازمان بسیج اساتید ضمن ارایه نامه‌ای به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، از ملت ایران برای نامگذاری روز تصویب برجام به نام روز "بدعهدی آمریکای جنایتکار" در تقویم رسمی کشور دعوت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ضمن انتقاد از شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر نامگذاری روز تصویب برجام به نام روز گفت و گو و تعامل سازنده با جهان طی فراخوانی از ملت رشید و آزاده ایران خواستار نامگذاری این روز به نام «روز بدعهدی آمریکای جنایتکار با ملت ایران» در تقویم رسمی کشور شد.

در این نامه خطاب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: با مراجعه به اینترنت، متاسفانه با یک کج سلیقه گی غیرقابل باور از سوی کسانی که مسئول حفظ فرهنگ ایران اسلامی در آن شورا هستند مواجه هستیم و آن اینکه روز 23 تیر در تقویم رسمی 1396 جمهوری اسلامی ایران به عنوان «روز گفت و گو و تعامل سازنده [ایران] با جهان» نامگذاری شده است.

در ادامه این نامه آمده است: این جانب از شما عزیزان تقاضا دارد که یک لحظه اندیشه فرمایید که در چه کشوری و با چه پیشینه تاریخی نشسته ایم، کشوری که قبل از اسلام نیمی از جهان را اداره و پس از اسلام و در طول تاریخ تمدن با شکوه اسلامی پیش قراول آن در جهان بوده و با گفت و گو و تعامل دانشمندان و بازرگانان این مرز و بوم، اسلام عزیز به چین و ماچین رفت و در 1357 با انقلاب شکوهمند اسلامی خویش تبدیل شدن به یک قطب بزرگ قدرت در جهان و پایه ریزی تمدن نوین اسلامی را شروع کرده است.

صلاحی در ادامه نامه خود آورد: حقیقتاً از آن بزرگان که بسیاری از آنها از دانشمندان مطرح کشور هستند مایه تاسف است که روزی که باید در تاریخ رسمی کشور به عنوان روز بدعهدی آمریکای جنایتکار ثبت و ضبط شود، به گونه ای مطرح که گویا تا قبل از این ایرانیان با گفت و گو و تعامل بیگانه و حتماً برجام، که در اندیشه بعضی آقایان آفتاب تابان بود، به این ملت منطق، مذاکره و گفت و گو را یاد داده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید همچنین از ملت درخواست کرد که موافقت خود را به صورت نام و نام خانوادگی به شماره پیامک 6600003720 با تقاضای ثبت نامگذاری روز 23 تیرماه، روز تصویب برجام، به عنوان «روز بدعهدی آمریکای جنایتکار با ملت ایران» در تقویم رسمی کشور اعلام نمایند.

ارسال نظر: