سردار نقدی در همایش راهیان جمکران:

مدافعان حرم پروش‌یافتگان مکتب اهل بیت(ع) و زمینه ساز ظهور هستند

کدخبر: 2076934

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاصل قرن‌ها مجاهدت، رشادت‌ و از خودگذشتگی‌ عالمان، فقها و مجاهدان تربیت نسلی است که امروز زمینه ساز ظهور هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار محمدرضا نقدی امشب در همایش راهیان جمکران که در مجتمع 313 مسجد مقدس جمکران و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت این مکان مقدس، جمعی از مسؤولان استانی و کشوری و بیش از 500 نفر از رابطین کاروان‌های جمکران از شهرهای مختلف برگزار شد اظهار کرد: خدای متعال وعده داده است که آینده جهان از آن مستضعفان است و امام راحل مصداق این وعده را عصر حاضر دانستند.

وی ادامه داد: ما یقین داریم به تحقق این هدف و در این مسیر گام برداریم و کسانی که عمرشان را در این مسیر صرف کرده‌اند توفیق بزرگی شامل حالشان شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حاصل قرن‌ها مجاهدت، رشادت‌ و از خودگذشتگی‌ عالمان، فقها و مجاهدان تربیت نسلی است که امروز زمینه ساز ظهور هستند، ابراز کرد: امروز شاهدیم این نسل در سوریه با نثار خون خود در راه دفاع از حرم قدم برمی‌دارند و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فرو گذار نیستند.

نقدی با بیان اینکه وجود هستی و همه موجودات به وجود حضرت ولی عصر(عج) وابسته است، ابراز کرد: مسجد مقدس جمکران مکانی برای ارتباط با حضرت است و روز به روز بر حضور عاشقان در این مکان مقدس افزوده می‌شود و ما نیز باید خود را در این مسیر سهیم کنیم.

وی افزود: بارش رحمت الهی بر ماست که بتوانیم توفیق پیدا کنیم و تجربیات عظیم کاروان‌های راهیان نور و کاروان‌های امام رضا را در مسیر کاروان‌های راهیان جمکران به کار بگیریم و با کمک همه روزبه روز توفیق پیدا کنیم خادم این مسجد مقدس باشیم و بر رونق این پایگاه که جلب کننده قلوب به امان زمان(عج) است تلاش کنیم.

گفتنی است در پایان این همایش پرچم مسجد مقدس جمکران توسط تولیت این مکان مقدس به سردار نقدی اهدا شد.

ارسال نظر: