نوبخت در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج:

ما می‌توانیم در توسعه کشور از توانایی بالفعل بسیج برخوردار باشیم/ همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بسیج استفاده کنند

کدخبر: 2077012

سخنگوی دولت گفت: من گرچه از قبل با توانایی‌های بسیج آشنا بودم اما به این باور رسیدم که ما می‌توانیم به نحو شایسته‌ای در توسعه کشور به ویژه در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از توانایی بالفعل بسیج برخوردار باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: اگر در قالب جملات کوتاه پرمعنایی بخواهم برداشت خود را از این بازدید عرض کنم این است که در جلسات مختلف چه به صورت عمومی و چه به صورت ویژه که در محضر مقام معظم رهبری بودیم ایشان همواره از اعتماد، اعتقاد و ظرفیت هایی که در بسیج برای توسعه کشور هم به صورت عام و هم به صورت خاص به مسئولین متذکر شدند.

وی در ادامه گفت: تبعا مواضع واقع بینانه و شجاعانه مقام معظم رهبری در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های جهان که کاملا در برهه کنونی مشخص است به یک عقبه ای تحت عنوان بسیج بر می‌گردد.

معاون رییس جمهور اظهار داشت: آنچه که امروز در تنوع و گستردگی ویژه ای از مأموریت های بسیج در این نمایشگاه به معرض نمایش و نگاه گذاشته شد رمزگشایی اعتماد مقام معظم رهبری به بسیج است، با این چنین ظرفیت بزرگی که در بسیج وجود دارد رهبر معظم انقلاب شجاعانه و واقع بینانه در برابر یک جهان ایستاده اند.

نوبخت افزود: من گرچه از قبل با توانایی های بسیج آشنا بودم اما به این باور رسیدم که ما می توانیم به نحو شایسته ای در توسعه کشور به ویژه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که چیزی جز رشد و توسعه کشور را طلب نمی کند از توانایی بالفعل بسیج برخوردار باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: توصیه من از جایگاه رییس سازمان برنامه و بودجه به همه دستگاه های اجرایی این است که می توانند از این ظرفیت برای جهش اقتصادی، اجتماعی و تحول عمیق فرهنگی برخوردار شوند و اگر از ظرفیت بسیج بهره مند شویم اقدامی است که مردم آثار آن را خواهند دید و قطعا باعث سرافرازی نظام خواهد بود.

نوبخت ادامه داد: من به عنوان یک شهروند همیشه خود را یک بسیجی می دانستم و می دانم لذا قدردانی و تشکر خود را از وجود و انسجام چنین قوه بزرگی در کشور که باعث تقویت روحیه همه تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور ابراز می دارم و متواضعانه قدرانی خودم را به محضر بسیجیان عزیز، سازمان بسیج مستضعفین و به فرماندهی این نهاد تقدیم می کنم.

وی در پایان با اشاره به تمدید 10 ساله تحریم ها در سنای امریکا گفت: مواضع واقع بینانه رهبر معظم انقلاب در برابر تهدیداتی که کوچک آن می تواند کشوری را مرعوب کند و بزرگ آن برای کشور ما بی اثر بوده و خواهد بود به جهت وجود ظرفیت عظیم بسیج در کشور است و قطعا ما می توایم با افزایش بهره‌وری‌ها و مردمی کردن اقتصاد کشور در برابر هر تحریمی بایستیم و اکنون بسیج در راستای مردمی کردن اقتصاد کشور کارنامه شایسته ای دارد.

ارسال نظر: