علیزاده: برای کسب نشان طلای رقابت‌های جهانی تکواندو به تمرینات بازمی‌گردم

کدخبر: 2077052

کیمیا علیزاده که با کسب مدال برنز تکواندو در بازی های المپیک ریو تاریخ ساز شد در گفتگویی در مورد روند تمرینات فیزیوتراپی خود بعد از جراحی که بر روی پایش داشت، توضیح داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کیمیا علیزاده که با کسب مدال برنز تکواندو در بازی های المپیک ریو تاریخ ساز شد، در گفتگو با المپیک ایران در مورد روند تمرینات فیزیوتراپی خود بعد از جراحی که بر روی پایش داشت، توضیح داد و اینکه مصمم است برای مسابقات جهانی 2017 به بالاترین سطح آمادگی دست یابد.

اولین بانوی مدال آور ایران در ادوار مختلف بازی های المپیک با بیان اینکه از پنج روز پیش تمرینات فیزیوتراپی خود را آغاز کرده است، گفت: طی یک ماه و نیم گذشته که به خاطر جراحی در استراحت مطلق بودم، تمریناتی که به پای من فشاری وارد نمی کرد را انجام می دادم تا خیلی هم از تمرین دور نباشم.

وی با بیان اینکه احتمالا تا دو ماه دیگر باید فیزیوتراپی داشته باشد تا به آمادگی لازم برای حضور مستمر در اردو و تمرینات دست یابد، خاطرنشان کرد: البته این مسئله به نظر پزشک فیزیوتراپم هم بستگی دارد اما تلاشم را می کنم تا زودتر دوران نقاهت و فیزیوتراپی را پشت سر بگذارم.

علیزاده با اشاره به اینکه به خاطر مصدومیت مچ پای چپ و زانو که از پیش از المپیک درگیر آن بود، 24 مهرماه تحت عمل جراحی قرار گرفت، گفت: مسابقات جهانی 2017 مهمترین رویدادی است که بعد از دور شدن کامل از دوران نقاهت و بازگشت به تمرینات باید در آن شرکت کنم. این رقابت ها تیرماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می شود و مصمم هستم با قدرت در آن حضور داشته باشم.

بانوی تاریخ ساز ورزش و تکواندو ایران تاکید کرد: من مدال برنز مسابقات جهانی را دارم اما مصمم هستم در دوره آتی این رقابت‌ها صاحب مدال طلا شوم.

ارسال نظر: