جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار شد

ارجاع پرونده "محمود صادقی" به قوه قضائیه/ اعضا به این نتیجه رسیدند در پاره‌ای موارد اظهارات صادقی در راستای ایفای نمایندگی نبوده

کدخبر: 2077107

براساس تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرونده "محمود صادقی" به قوه قضائیه ارجاع شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: جلسه فوق العاده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه (14 آذر) با محوریت رسیدگی به پرونده‌های محمود صادقی نماینده اصلاح‌‌طلب تهران برگزار شد که پس از بررسی‌ها انجام شده، اعضای هیئت مذکور به این نتیجه رسیدند در پاره‌ای از موارد برخی از اظهارات وی در راستای ایفای نقش نمایندگی نبوده است.

عزیز اکبریان عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه، 17 آذر) این هیئت، گفت: در این جلسه پرونده شکایات از «محمود صادقی» نماینده تهران در مجلس با حضور خودش و تمامی اعضای این هیئت بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه پرونده شکایت دانشجویان بورسیه از محمود صادقی مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی‌های کارشناسی اعضای این هیئت، این پرونده به قوه قضائیه ارجاع داده شد.

همچنین در این جلسه پرونده اظهارات محمود صادقی درباره «یاشار سلطانی» مورد بررسی قرار گرفت که این پرونده نیز برای بررسی‌های بیشتر با رأی اکثریت اعضای این هیئت به قوه قضائیه ارجاع داده شد.

محمود صادقی چندی پیش در دانشگاه پردیس امیرکبیر مدعی شده بود که یاشار سلطانی از سوی بازپرس تفهیم اتهام نشده که وی به‌دلیل نشر اکاذیب به دادسرا فراخوانده شده است.

به گزارش تسنیم، اخیراً اظهارات، نوشته‌های و طرح برخی ادعاها از سوی «محمود صادقی» نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران با واکنش‌ها و حواشی زیادی در محافل سیاسی و رسانه‌ای روبه‌رو شده است.

پیش‌تر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس خواستار بررسی موضوع «محمود صادقی» در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شده بود.

ارسال نظر: