محسن رضایی:

آمریکا هیچ غلطی ‌نمی‌تواند ‌کند/ باید نشان دهیم که تحریم هیچ اثری بر ملت ایران ندارد

کدخبر: 2077144

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تمدید تحریم‌ها علیه ایران گفت: امروز باید نشان دهیم که تحریم هیچ اثری بر این ملت ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محسن رضایی امشب در جمع بسیجیان در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: امروز فتنه‌گر منطقه همان وهابیت است‌ که پا به پای اسرائیل و آمریکا توطئه می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان از عربستان استفاده می‌کنند تا داعش و اسرائیل را جلو بیندازند، افزود: مقاومت در برابر تمامی نقشه‌های دشمن ایستادگی کرده و نقشه‌های آنها نقش بر آب می‌کند.

اقتصاد مقاومتی باید به انقلابی بزرگ تبدیل شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز بحث اقتصاد مقاومتی باید به جهاد بزرگ و انقلابی تبدیل شود و تمامی خانواده‌ها باید در جهاد اقتصادی مشارکت کنند.

رضایی با بیان اینکه مشارکت مردم در اقتصاد ایران، آمریکا را شکست می‌دهد افزود: با اقتصاد مقاومتی مشکل معیشت مردم حل می‌شود و موضوع اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است و باید در تمام جبهه‌های فرهنگی، سیاسی و علمی حضور داشته و جوانان نباید زود نا امید شوند.

وی با اشاره به تمدید تحریم‌ها علیه ایران اظهار داشت: امروز اقتصاد مقاومتی تنها نان خوردن نیست بلکه شکست دادن آمریکاست و امروز باید نشان دهیم که تحریم هیچ اثری بر این ملت ندارد و باید بگوییم آمریکا هیچ غلطی در اقتصاد مقاومتی نمی‌تواند بکند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مذاکرات 1+5 چرا مسئولان سه سال وقت مردم را گرفتند و آنها به جوانان اعتماد نکردند غافل از اینکه از آسمان آمریکا هیچ بارشی صورت نمی‌گیرد و بارش باید از آسمان ولایت و ملت ایران باشد مسئولان در آن سه سال چرا به منابع کشور تکیه نکردند.

دشمن نمی‌خواهد ایران تبدیل به قدرت اقتصادی در منطقه شود

رضایی با اشاره به آمار بیکارها گفت: بیکاری امروز به دلیل این است که دولت و مجلس نتوانسته‌اند مردم را به صحنه اقتصادی بیاورند و اگر مردم در صحنه اقتصادی بیایند نباید یک فرد بیکار در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه امروز باید آمریکا را از فروپاشی اقتصادی ایران مأیوس کنیم، اظهار داشت: امروز روز نشان دادن اقتدار ایران در برابر وهابیت، آمریکا و اسرائیل است و در حال حاضر جنگ احزاب بر علیه ما در کشور اتفاق افتاده است و نباید ما پاسداران در برابر این جنگ بی‌تفاوت باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در جبهه دشمن اختلافاتی وجود دارد زیرا یک روز با ما مذاکره می‌کنند و روز دیگر آن را قبول ندارند و دلیل اختلافات دشمنان با یکدگیر مقاومت ایران و وجود مقام معظم رهبری است.

رضایی با بیان اینکه اگر در برابر دشمنان عقب‌نشینی کنیم آنها در برابر ما خاکریز تحریم درست کرده‌اند و علیه ما تبلیغات ایجاد می‌کنند، افزود: امروز دشمن نمی‌خواهد ایران تبدیل به قدرت اقتصادی در منطقه شود.

وی اظهار داشت: امروز با بسیج شدن می‌توان دشمنان را مأیوس کرد و پیشکسوتان جامعه باید عمار گونه در صحنه حضور یافته تا جوانان از آنها الگوگیری کنند.

ارسال نظر: