سرلشکر صالحی در بندر جاسک:

آمریکایی‌ها ابر زورگو هستند و به هیچ تعهد و امضایی پایبند نیستند/ ما امروز در حال مقابله با تهدیدهای بی‌مهار و بی‌تعهد هستیم

کدخبر: 2077235

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها نه ابر قدرت بلکه ابر زورگو هستند و به هیچ تعهد و امضایی پایبند نیستند و ما امروز در حال مقابله با تهدیدهای بی‌مهار و بی‌تعهد هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: امیر سرلشکر عطاالله صالحی ظهر امروز در بازدید از منطقه دوم دریایی ولایت در جمع دریادلان این منطقه اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی را سپاسگزارم که امروز توفیقی داد که خدمت شما عزیزان در این منطقه باشم.

وی افزود: سختی‌های منطقه، محرومیت و تلاشی که شما و همه مسؤولان و دست‌اندرکاران انجام می‌دهید به‌گونه‌ای است که این منطقه محروم را احیا کرده‌اید و از این خطه سرزمین بزرگ و مقدس ما در کنار امواج بیکران دریا دفاع می‌کنید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حضرت آقا یک اصطلاح جالبی دارند که می‌فرمایند؛ ارتش یک موجود زنده است، خاطرنشان کرد: همه شما تکاوران و نام‌آواران عزیز که در اینجا کار می‌کنید در واقع یک منطقه محروم را آباد کرده‌اید و زنده بودن یک مجموعه‌ای به این بزرگی بدان معناست که حضور شما به اصطلاح یک حضور فیزیکی باشد و روحی که خداوند در شما می‌دمد نشان از زنده بودن این تشکیلات بزرگ است.

سرلشکر صالحی اضافه کرد: ما در حال مقابله با تهدیدهای بی‌مهار و بی‌تعهد هستیم، این روزها شما می‌شنوید کشورهای ابرقدرت، اما آیا کسی از خدای تبارک و تعالی ابرقدرت‌تر است.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: در واقع آنها ابر زورگو هستند که به هیچ تعهد و امضایی پایبند نیستند. پس هر تشکیلاتی را که زور دارد نمی‌گویند تشکیلات زنده و جهانی، در واقع آن تشکیلات یک تشکیلات مرده است.

وی تأکید کرد: تشکیلات و حضور فیزیکی شما با لطف و احیای الهی زنده است به‌همین جهت هست که هر کدام از شما دارای صفات الهی هستید.

سرلشکر صالحی با اشاره به اینکه امروز به همت و تلاش شماست که این منطقه آبادتر از گذشته است و هر زمان که به جاسک می‌آییم با افتخار و با یک میل و خواست قلبی حضور پیدا می‌کنیم، گفت: دریادلان ما در دریا و مناطق دوردست حضور دارند و تمام حوادثی که در دریا اتفاق می‌افتد که یکی از آنها پدیده دزدان دریایی است را رصد می‌کنند و به آنها کاملا آگاه هستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان سخنانش بیان داشت: امروز دریادلان ما دریاها را می‌شکافند و حضورشان را گسترش می‌دهند و این است که حضور و تشکیلات نیروی دریایی را زنده نگه می‌دارد و ما با اشتیاق به دیدن این موجود زنده که شما عزیزان هستید می‌آییم و خداوند شما و خانواده‌هایتان را حفظ کند.

ارسال نظر: