نامه اعتراض آمیز بسیج دانشگاه علامه به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

کدخبر: 2077240

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طی نامه‌ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از عملکرد شورای فرهنگی اجتماعی زنان انتقاد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی نامه‌ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از انتخابات شورای فرهنگی اجتماعی زنان به عنوان صحنه مانور جریان فمنیسم افراطی یاد کرد و خواستار دقت‌نظر بیشتر این شورا در شفافیت‌بخشی به این انتخابات شد.

متن نامه بسیج دانشگاه علامه به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح زیر است:

جناب آقای مخبر دزفولی دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی سلام علیکم

«مدتی است ضرورت انقلاب فرهنگی که امری اسلامی است و خواست ملت مسلمان می‌باشد، اعلام شده است و تاکنون اقدام مؤثری انجام نشده است و ملت اسلامی و خصوصاً دانشجویان با ایمان متعهد نگران آن هستند و نیز نگران اخلال توطئه‌گران که هم‌اکنون گاه‌گاه آثارش نمایان می‌شود و ملت مسلمان و پایبند به اسلام خوف آن دارند که خدای نخواسته فرصت از دست برود و کار مثبتی انجام نگیرد». امام‌ خمینی رحمه الله علیه (بخشی از فرمان تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی).

نظر به اینکه در ماده 20 آیین‌نامه داخلی مصوب 9 اسفند 1379 آن شورا برای عضویت افرادی که به نمایندگی از دستگاهها، نهادها و شوراهای مختلف برای عضویت در مراکز وابسته و‌شوراهای تخصصی ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شوند نیازمند احراز صلاحیت آنها توسط دبیرخانه ‌از مراجع ذی‌ربط عنوان شده است؛ اما در آیین‌نامه جدید مصوب 25 فروردین 1388 نسبت به احراز صلاحیت این افراد عبارتی ذکر نشده است، بیم آن می‌رود این تفاوت سبب ایجاد زمینه‌ی نفوذ جریان‌های فکری کج‌اندیش به شوراهای تخصصی ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گردد.

همان‌طور که مستحضر هستید یکی از معضلات جدی کشور وجود کارشناسان غرب‌زده و خودباخته است که ممکن است در پیچ و تاب بوروکراسی‌های کاذب یا شاید یک نیت سو از جانب فردی که در دستگاه یا وزارت خانه متولی امر است به عنوان نماینده‌ی شوراهای تخصصی به شورای عالی معرفی شود، و با وجود حساسیت در تصمیمات برخی از این شوراها موجب انحراف مسیر سیاست‌گذاری در عالی‌ترین سطح تصمیم‌گیری فرهنگی کشور شود.

تنها یک نمونه از شوراهای حساس، شورای فرهنگی اجتماعی زنان است که هم‌اکنون انتخابات آن صحنه مانور قدرت جریان فمنیسم افراطی شده است، که این به دلیل نقص آشکار آیین‌نامه داخلی آن شورای محترم است. بدین وسیله این تشکل انقلابی از شما این مطالبه‌ی به‌حق را دارد که خود را امانت‌دار و وام‌دار شهدای انقلاب بدانید و نسبت به حفظ ساختارهای ارزشی نظام اسلامی کمال توجه را مبذول داشته و در این راه نسبت به تصحیح آیین‌نامه داخلی، ممانعت از عرض قدرت از سوی جریان منحط و منسوخ فمنیسم در شورای فرهنگی اجتماعی زنان و ایجاد شفافیت در انتخاب افراد اصلح برای کسب ریاست آن شورا اقدامات لازم را در دستور کار آن شورای محترم قرار دهید.

والسلام من اتبع الهدی

ارسال نظر: