وزیر ارتباطات:

دولت تلاش می‌کند اشتغال و اقتصاد پریشانی که تحویل گرفته را رونق ببخشد

کدخبر: 2077278

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: دولت با اقتصاد برخورد تبلیغاتی نمی‌کند و سعی براین است، اشتغال و اقتصاد پریشانی که تحویل گرفته را رونق ببخشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمود واعظی امشب در جمع مدیران دستگاه‌های شهرستان دلفان اظهار داشت: مسابقه و همدلی که در استان میان مدیران برای سازندگی و اشتغال ایجاد شده کار بسیار ارزشمند و مایه خوشحالی است.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه‌های سیاسی وجود دارد، ولی اگر هدف‌ها بزرگ باشند و به آینده کشور و جوانان بیندیشیم برخی ازاین اختلافات سلیقه‌ای از بین می‌رود.

وزیر ارتباطات به منابع سرشار لرستان اشاره کرد و افزود: لرستان سرشار از منبع خدادادی مانند آب، خاک و ... است.

وی تصریح کرد: لرستان در جهت رفع بیکاری جهش خوبی داشته به طوری که در سال 91 نرخ بیکاری 20,5 درصد بوده و الان در حدود 12درصد است و از میانگین کشوری هم پایین‌تر است.

این مسئول ادامه داد: سیاست دولت تدبیر و امید رونق اقتصادی و دغدغه آن مسئله اشتغال است.

وی گفت: اگر بتوانیم مسئله اشتعال را برطرف کنیم، خیلی از مشکلات مردم برطرف می‌شود و هدف دولت به وجود آوردن اشتعال و پیاده کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

واعظی افزود: دولت با اقتصاد برخورد تبلیغاتی نمی‌کند و سعی بر این است، اشتغال و اقتصاد پریشانی که تحویل گرفته را رونق ببخشد.

وزیر ارتباطات عنوان کرد: نگاه دولت به اشتعال این است که تصدی‌گری را کم کند و با حمایت از سرمایه‌گذاران به آینده‌ای روشن خوش‌بین باشد.

وی رفع تحریم‌ها را از دستاوردهای دولت دانست و افزود: همین که 10 هکتار گلخانه توسط شرکت‌های هلندی کشت می‌شود و صادرات23 میلیون بشکه در روز نشانه لغو تحریم‌ها است.

واعظی در خصوص برطرف کردن مشکلات حوزه وزارت ارتباطات در دلفان و سلسله گفت: تا دو ماه آینده کمیته‌ای با حضور نماینده استاندار، نماینده مردم دلفان در مجلس وچند نفر از معاونان تشکیل این وزارتخانه تشکیل می‌شود تا محرومیت‌ها و مسایل مربوط به این وزارتخانه برطرف شوند.

واعظی افزود: به تمام روستاهای زیر 20 خانوار دلفان خط تلفن داده می‌شود و تعمیر ساختمان اداره پست دلفان تامین بودجه می‌شود.

ارسال نظر: