مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی:

"آسیب‌های اجتماعی" قدرتمندتر از آن است که مدیران به تنهایی بر آن غلبه کنند

کدخبر: 2077597

مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: متNسفانه مدیران ما در بخش های مختلف تنها عمل کرده و دست از یاری یکدیگر برداشته‌اند، غافل از آنکه آسیب های اجتماعی قدرتمندتر از آن است که این مدیران به تنهایی بر آن غلبه کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هر جامعه‌ای متناسب با شرایط، فرهنگ، رشد و انحطاط خود با انواع مختلفی از انحرافات رو به رو است که تاثیرات مخربی روی فرآیند رشد و ترقی آن جامعه دارد؛ شناخت این عوامل و جلوگیری از ادامه یافتن آنها می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی ترقی و تعامل هموار سازد همچنین شناسایی علل اساسی و کنترل آنها می‌تواند بسیاری از نیروهای از دست رفته جامعه را تجدید کرده و جامعه را در مسیر کار سالم هدایت کند به همین منظور جلسه‌ای با حضور شورای سیاست‌گذاری پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان جنوب شرق تهران برگزار شد.

مصطفی راستینه؛ مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در این جلسه اظهار کرد: یکی از بزرگترین ایرادهای جامعه مدیریتی کشور ما جزیره‌ای عمل کردن، عدم شناخت آسیبهای اجتماعی و عدم به کارگیری کارشناسان مربوطه است.

وی افزود: متاسفانه مدیران ما در بخشها و سازمانهای مختلف تنها عمل کرده و دست از یاری یکدیگر برداشته‌اند، غافل از آنکه آسیبهای اجتماعی قدرتمندتر از آن است که این مدیران بتوانند به تنهایی بر آن فائق شوند و متاسفانه این تفکر نشان از حضور مدیران ناکارآمد بر سر پستهای کارآمد کشور دارد.

راستینه تصریح کرد: بنیاد پیشگیری با احساس تکلیف نسبت به مسائل اجتماعی به‌عنوان بازوی اجرایی، همکار و همراه سازمانها، وزارتخانه‌ها و ... بوده و با تمام وجود سعی در کاهش آسیبها دارد به همین دلیل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با توجه به مسئولیتی که دارد در حوزه جنوب شرق (اداره ورزش و جوانان جنوب شرق) در نخستین گام با تشکیل شورای سیاست‌گذاری، ارگانهای موثر و مرتبط با این امر را دعوت کرده تا با اتحاد، همبستگی و استفاده موثر از توانمندی این ارگانها همانند آموزش و پرورش، شهرداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، سازمان تبلیغات اسلامی، بهزیستی شهر تهران، سپاه حضرت محمد رسول‌الله، وزارت ورزش و جوانان و ... بتوانند گامی موثر در حوزه پیشگیری از آسیبها بردارند.

ارسال نظر: