محمد معتمدی:

قصد ما ارتقاء سطح موسیقی کشور است

کدخبر: 2077917

محمد معتمدی خواننده مطرح موسیقی ایرانی در واکنشی نسبت به اعتراض برخی از هنرمندان به سیاست‌های جشنواره موسیقی فجر گفت: من پای لیستی را امضاء نکرده‌ام و اعتقاد این‌چنینی ندارم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد معتمدی خواننده مطرح موسیقی ایرانی در واکنشی نسبت به اعتراض برخی از هنرمندان به سیاست‌های جشنواره موسیقی فجر گفت: من پای لیستی را امضاء نکرده‌ام و اعتقاد این‌چنینی ندارم. جشنواره اگر جای اعتراض هم داشته باشد، این سطح از اعتراض دیگری خیلی زیاد است.

بنا به گزارش ستاد خبری سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ؛ این خواننده در مورد موضعش نسبت به جشنواره موسیقی فجر گفت: من خودم سال‌های قبل هم جزو منتقدین جشنواره بودم چون این جشنواره کم و کاستی‌های خاص خودش را دارد ولی فعلاً اعتراضی به آن ندارم. من معتقدم که فعلاً باید اجازه داد تا این جشنواره برگزار شود و مشکلات آن را به مرور حل کرد.

وی در ادامه افزود: قصد ما ارتقاء سطح موسیقی کشور است. با آن‌که سیستم حاکم بر جشنواره التفاتی به شخص من ندارد ولی عدم حضورم در این جشنواره دلیل بر آن نمی‌شود که بیایم اعتراض کنم و بگویم از صفر تا صد این جشنواره اشتباه است. ما اگر بخواهیم منتقد هم باشیم، باید انتقادمان در یک چارچوب منطقی باشد.

سنتی‌خوان مطرح کشور در پایان سخنان خود گفت: من منتقد جشنواره فجر هستم ولی معترض آن نیستم. من دوست دارم هر گروه یا تیمی که جشنواره موسیقی فجر را برگزار می‌کند، بتواند کارش را به بهترین شکل انجام بدهد و آن را تا حد مقیاس جهانی ارتقاء کیفیت بدهد و معتقدم که باید اجازه بدهیم یک گروه مسئول حداقل در یکی دو دوره این کار را انجام دهد و سپس به عملکرد او نمره‌ای بدهیم.

سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 22 دی ماه لغایت 1 بهمن ماه سال جاری به ریاست حمیدرضا نوربخش برگزار می شود.

ارسال نظر: