سردار غیب‌پرور در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان بسیج:

بسیج با هر دستگاهی که در مسیر اهداف انقلاب و رهبری باشد تعامل می‌کند

کدخبر: 2077924

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیج اهل تعامل با همه دستگاه هایی است که در راستای اهداف انقلاب و رهبری حرکت کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس این سازمان اظهار داشت: هیچگاه فکر نمی‌کردم زمانی این شایستگی را پیدا کمک که مورد خطاب مستقیم مولایم قرار بگیرم. هرچه بگوییم فلانی اینجا یا آنجا بوده اما آقا راضی نباشد، فایده ای ندارد.

وی گفت: لازم است تشکر کنم از برادر عزیزم سردار نقدی و شهادت می‌دهم به صبر و اخلاق نیکو، ولایتمداری، انقلابی بودن و تلاش بی وقفه ایشان در بسیج.

غیب‌پرور افزود: سردار نقدی برادری مدیر و اهل مشورت است و کارهای زیربنایی مهمی در بسیج انجام داد.

وی گفت: با اراده حصرت آقا، اکنون نوکری بسیجیان در سطحی وسیع تر به بنده محول شده و در حکم ایشان مواردی بیان شده است که ما انجام آنها را برای خود یک تکلیف می‌دانیم و این موارد حجت شرعی برای ماست.

غیب‌پرور یکی از اولویت‌ها را تعامل بین اقشار بسیج دانست و افزود: ما مجمع الجزایر نیستیم بلکه ظروف مرتبط هستیم که باید آن را تقویت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در بسیج نیازمند آسیب شناسی دائم و مستمر هستیم، تصریح کرد: بحث صالحین باید در مسیر کیفی شدن و تعمیق حرکت کند تا این کار مبارک ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: بسیج اهل تعامل با همه دستگاه هایی است که در راستای اهداف انقلاب و رهبری حرکت کنند. سردار غیب‌پرور، تحقق تمدن نوین اسلامی است را امری ممکن دانست و گفت: اقدامات ما باید اثر راهبردی داشته باشد تا کارها مثمر ثمر شود.

وی خاطرنشان کرد: با پشتوانه بسیج است که ما توانستم در چند میدان بایستیم و اگر امروز در مقابل جریانات ضد انقلاب و معاند، ایستادیم و حرف می‌زنیم به پشتوانه انقلاب و بسیجیان است.

سردار غیب ‌پرور در پایان گفت: انقلاب اسلامی، امام و رهبری فجر صادقی هستند برای آن خورشیدی که قرار است زمین را از عدل پر کند و وای به حال من که اگر در فجر صادق خواب باشم. بعضی ها هم هستند که نمازشان قضا می‌شود، خداکند ما جزو آنها نباشیم.

ارسال نظر: