بشار اسد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشاتودی:

هدف غربی‌ها نجات تروریست‌ها در حلب است/ داعش با حمله به "تدمر" به دنبال ضربه به پیروزی حلب است

کدخبر: 2078188

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: دولت‌های غربی بیشتر به فکر نجات تروریست‌ها در سوریه به‌خصوص شهر حلب هستند تا نجات شهروندان عادی و غیرنظامی.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم؛ بشار اسد در مصاحبه با این شبکه گفت: حمله داعش به شهر تدمر در استان حمص، واکنشی به پیشروی ارتش سوریه در حلب است. هدف آنها ضربه زدن به پیروزی ارتش در حلب است، اما این هدف محقق نخواهد شد.

رئیس جمهور سوریه افزود: غربی ها توجهی به اوضاع تدمر ندارد، زیرا کنترل این شهر به دست تروریست‌ها افتاد. اگر ارتش سوریه وارد این شهر شده بود، غربی ها درباره میراث موجود در این شهر و غیرنظامیان ابراز نگرانی می کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وی درباره بیانیه اخیر کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آمریکا و کانادا درباره لزوم آتش بس در حلب گفت: هدف آنها نجات تروریست‌هاست.

رئیس جمهور سوریه افزود: غربی ها به طور ضمنی از روسیه می خواهند تا پیشروی ارتش سوریه ضد تروریست ها را متوقف کند، زیرا ارتش سوریه از نظر آنها در شکست دادن تروریست ها فراتر از آنچه که باید، عمل کرده است. پیام غربی ها به طور خلاصه آن است که ارتش سوریه عملیات خود را متوقف کند زیرا آنها می خواهند تروریست ها را نجات دهند.

ارسال نظر: