علی مطهری پس از قرائت گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه قطار عنوان کرد:

ضعف مدیریت در وزارت راه مشهود است/ مسئولان این وزارتخانه باید پاسخگو باشند

کدخبر: 2078205

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ضعف مدیریت در وزارت راه مشهود است، گفت: در برخی حوزه‌ها، وزارت راه مقصر است و باید پاسخ‌های لازم را مسئولان این وزارتخانه بدهند که اینگونه حوادث بار دیگر تکرار نشود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 24 آذر) قوه مقننه، پس از قرائت گزارش کمیسیون عمران در خصوص حادثه ریلی سمنان، گفت: آنچه در این گزارش مسلم است، این است که دستگاه کنترل خراب بوده و به دلیل اینکه چراغ قرمز بوده و این هشدار تکرار شده، اپراتور آن را جدی نگرفته است.

وی ادامه داد: آموزش ضمن خدمت اپراتورها نیز جدی گرفته نشده و بی مسئولیتی اپراتور قبلی و بعدی که به راحتی از کنار این قضیه گذشته اند، مشهود است که به مدیران بالادستی باز می گردد.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه کمک رسانی در حادثه ریلی سمنان ضعیف بوده است، گفت: سایر دستگاه‌ها نیز در این موضوع مسئول هستند و ضعف مدیریت نیز در وزارت راه مشهود است.

مطهری تصریح کرد: در برخی حوزه‌ها، وزارت راه مقصر است و باید پاسخ‌های لازم را مسئولان این وزارتخانه بدهند که اینگونه حوادث بار دیگر تکرار نشود.

ارسال نظر: