در نشست خبری منتظمی عنوان شد

دعوت جامعه اسلامی دانشجویان از وزیر ارشاد برای حضور در مناظره

کدخبر: 2078278

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: توهین وزیر فرهنگ و ارشاد بی‌پاسخ نخواهد ماند و ما از ایشان در این موضوع دعوت به مناظره می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: نشست‌ خبری دبیرکل جامعه اسلامی درباره برنامه‌های سالانه این تشکل دانشجویی ظهر امروز (چهارشنبه 24 آذرماه) در محل دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به یادداشت اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی در روزنامه ایران، که دانشجویانی را که در روز 16 آذر در انتقاد از رئیس‌جمهور صحبت کرده بودند را با گروه‌های «فرقان» و «رجوی» مقایسه کرده بود، اظهار‌ کرد: در این زمینه، قاطعانه پیگیر هستیم و توهین وزیر فرهنگ و ارشاد بی‌پاسخ نخواهد ماند و ما از ایشان در این موضوع دعوت به مناظره می‌کنیم.

همچنین، در ادامه این نشست خبری، حسین اخگرپور دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، خاطرنشان کرد: شکایت‌نامه‌ای را تنظیم کرده و به دادسرای دولت ارجاع خواهیم داد؛ مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند که چرا رفتار سخنرانان این مراسم را شبیه رفتار وطن‌فروشها و رجبی و گروه فرقان دانسته‌اند.

وی افزود: در این مراسم، چرا به اتحادیه‌هایی که مجوز قانونی نداشتند، اجازه سخنرانی داده شد، در حالی که فقط 5 اتحادیه به صورت رسمی مجوز دارند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران در روز 16 آذر، اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور که ادعای آزادی بیان دارد، چرا اجازه حضور رسانه‌های منتقد در برنامه‌هایش را نمی‌دهد؟

اخگرپور با بیان اینکه تاکنون اجازه انتشار فیلم‌های سخنرانی تشکل‌های دانشجویی در مراسم 16 آذر دانشگاه تهران نیز داده نشده است، تصریح کرد: دولتی که ژست آزادی بیان دارد، چرا فیلم‌های سخنرانی این مراسم را منتشر نمی‌کند و ما در این مورد پیگیر بوده‌ایم، اما هنوز پاسخی نداده‌اند.

براساس این گزارش، در ادامه این نشست، علی عرب دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز با اشاره به برنامه‌های این تشکل، اعلام کرد: سومین نشست ماهانه این تشکل با موضوع فضای بین‌الملل فردا برگزار می‌شود؛ در این نشست که از دفاتر سراسر کشور نیز حضور دارند، اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس، حسین شیخ‌الاسلام کارشناس امور بین‌الملل و مشاور سابق بین‌الملل رئیس مجلس، احسان قاضی‌زاده، نماینده مجلس و سید نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس نیز حضور دارند.

ارسال نظر: