تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم

حسینی: آخرین شکست پرسپولیس را به یاد ندارم/ امیدوارم هواداران اصفهانی به ورزشگاه بیایند

کدخبر: 2078383

سرمربی ذوب‌آهن گفت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم. مقابل یک تیم سازماندهی شده که به یاد ندارم آخرین شکستش چه زمانی بوده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن یک روز پیش از مصاف تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری، اظهار داشت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم. مقابل یک تیم سازماندهی شده که به یاد ندارم آخرین شکستش چه زمانی بوده است. با این حال تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم بازیکنان لیاقت نشان بدهند تا بازی خوبی را نشان دهیم.

وی پس از اعلام اینکه مهرداد قنبری و قاسم حدادی‌فر به دلیل مصدومیت غایب هستند در پاسخ به این سؤال که عملکرد خط دفاعی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. پرسپولیس تیمی است که در پرس تیم حریف در زمین خودش بسیار خوب عمل می‌کند. ما راهکارهایی برای این تاکتیک داریم که باید ببنیم در بازی کدامیک عملیاتی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص هواداران این تیم و اینکه آیا به حمایت آنها در بازی فردا امیدوار است یا نه، خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای من این است که مقابل تیم‌های قرمز و آبی میزبان ما باشیم. همیشه دوست داشتم این فرهنگ در شهرستان‌ها جا بیافتد که تیم‌ها در شهر خودشان میزبان باشند و مردم یاد بگیرند تیم خودشان را تشویق کنند. امیدوارم در بازی فردا هواداران اصفهانی به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که «نظرتان در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و حضور ذوب‌آهن در این رقابت‌ها چیست؟»، گفت: من در دوران بازیگری‌ام در آسیا بازی کرده بودم، اما واقعیت این است در آسیا تیم‌ها بسیار حرفه‌ای شده‌اند و سال گذشته از نزدیک اختلاف امکانات را دیدیم. امتیاز و برتری دیگری که تیم‌های آسیایی نسبت به ما دارند، جذب بازیکنان خوب خارجی است و شرایط دیگر مانند سابق نیست. امروز آنها بازیکنان درجه یک خارجی می‌آورند و به نظرم باید از تیم‌های ما نیز همه جوره حمایت شود. فکر نمی‌کنم بازی‌های ما در آسیا باید با بازی ملی قیاس شود، چون تیم ملی ایران مقابل تیم ملی امارات بازی می‌کند، اما ما مقابل العینی بازی خواهیم کرد که چهار بازیکن خارجی درجه یک در خدمت دارد.

وی درباره اینکه فکر می‌کند تیمش بتواند از گروه سختی که در آن قرار گرفته به مرحله حذفی صعود کند، گفت: امیدوارم و تلاش ما این است که از گروه‌مان صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سؤالی درباره اینکه روی نقاط ضعف و قوت خط حمله تیمش و خط دفاع حریف کار کرده و شناخت دارد یا نه، اظهار داشت: آنالیزهای خوبی داشتیم و سعی کردیم در تمرینات راه‌های نفوذ را تمرین کنیم و امیدوارم در بازی فردا عملیاتی شود.

ارسال نظر: