هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس

ادامه پیروزی‌های منچستریونایتد با درخشش زلاتان/ لسترسیتی ۱۰ نفره بازی باخته را به تساوی کشاند

کدخبر: 2078649

تیم فوتبال منچستریونایتد با درخشش زلاتان، در زمین تیم وست‌بروموویچ آلبیون به برتری دست یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 امروز (شنبه) به وقت تهران با انجام چهار دیدار همزمان دنبال ‌شد که در مهمترین بازی استوک‌سیتی میزبان لسترسیتی بود. مدافع عنوان قهرمانی که از دقیقه 28 در پی اخراج جیمی واردی 10 نفره به بازی ادامه می‌داد به نتیجه 2 بر 2 مقابل استوک دست یافت.

بوخان کرکیک ابتدا در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی استوک‌سیتی را پیش انداخت و در دقیقه 45 جو آلن اختلاف را به دو گل افزایش داد. در ادامه خوسه لئوناردو که در قیقه 72 به جای اسلام سلیمانی به بازی آمده بود، دو دقیقه پس از ورودش به میدان برای لسترسیتی گلزنی کرد و اختلاف را به حداقل رساند. مردان کلودیو رانیری که نمی‌خواستند بازنده از زمین خارج شوند در ادامه با گل دقیقه 88 دنیل آمارتی نتیجه را به تساوی کشاندند.

شاگردان مارک هیوز با این نتیجه 21 امتیازی شدند و در رده یازدهم قرار دارند. لسترسیتی هم با این تساوی 17 امتیازی شد و خود را تا رده پانزدهم جدول بالا کشید.

این بازی پربرخورد 8 کارت زرد هم داشت که سهم روباه‌ها 6 کارت و سهم استوک هم 2 کارت بود.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به ترتیب زیر رقم خورد:

میدلزبورو 3 - سوانزی صفر

ساندرلند یک - واتفورد صفر

وستهام یک - هال‌سیتی صفر

آخرین بازی شب اول هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با درخشش زلاتان ابراهیموویچ سوئدی، 2 بر صفر به سود منچستریونایتد در زمین تیم وست‌بروموویچ آلبیون به پایان رسید.

این ستاره در دقایق 5 و 56 هر 2 گل تیمش را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ ضمن تداوم پیروزی‌هایشان با 30 امتیازی در رده ششم بمانند. وست‌بروم یک پله پایین‌تر از تیم مورینیو، 23 امتیازی و هفتم ماند.

ارسال نظر: