رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مطرح کرد:

معرفی مددجویان به شهرداری برای بهره‌مندی از حمایت‌های مدیریت شهری

کدخبر: 2078718

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر همکاری این سازمان با شهرداری تهران و نیروی انتظامی در بحث کاهش نابسامانی‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در راستای همین همکاری تمامی مددجویانی که از سوی سازمان‌های مرتبط معرفی می‌شوند را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز فتاح با یادآوری حضور خود در شورای شهر تهران و وعده حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی که از سوی شهرداری معرفی می شوند، اظهار کرد: در راستای همکاری های بین بخشی، ما و شهرداری تهران فعالیت هایمان را یکی کرده ایم و در تلاش برای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویان هستیم. البته این امر به معنای موازی کاری و دخالت در امور یکدیگر نیست.

وی افزود: در واقع همکاری ما با شهرداری به این شکل است که برخی از اوقات مسئولان شهرداری برای اجرای طرح های حمایتی اسامی و آدرس مددجویان را از ما استعلام می کنند و مددجویان از کانال ما به مدیریت شهری معرفی می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر پذیرش مددجویان از تمامی طیف ها بیان کرد: یکی دیگر از مصادیق همکاری ما با شهرداری این گونه است که افرادی که از خیابان ها جمع آوری می شوند از هر طیفی باشند در صورت معرفی به کمیته امداد حتماً تحت حمایت قرار می گیرند. در این خصوص یک مثال هم نمی توانید بیاورید که از سوی شهرداری و نیروی انتظامی مددجویی برای حمایت معرفی شود و ما سرباز زده باشیم.

فتاح در گفتگو با شهر نوشت تصریح کرد: ما تضمین داده ایم تا برای کاهش نابسامانی های اجتماعی موجود هر تعداد مددجو از سوی شهرداری و نیروی انتظامی به ما معرفی شود را حمایت کنیم که تا به امروز این کار را انجام داده ایم.

ارسال نظر: