فرمانده ناجا اعلام کرد:

ضرورت عملیاتی شدن پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی در پلیس

کدخبر: 2078741

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بسیاری از پژوهش و پایان‌نامه‌های دانشگاهی کمتر عملیاتی می‌شود، گفت: امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که تولیدات ویترینی نباشد و پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاهی بتواند مشکلات کشور را برطرف کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری در حاشیه هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از برترین های حوزه پژوهش دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع خبرنگاران، افزود: متاسفانه بسیاری از پژوهش ها و پایان نامه های تهیه شده که اساتید و دانشجویان زحمات بسیاری برای تهیه آن متحمل می‌شوند، کمتر عملیاتی می‌شود. امیدواریم به مرحله ای برسیم که تولیدات پژوهشی ما ویترینی نباشد و به مرحله ای برسیم که این پژوهش ها مشکلاتی از ناجا و کشور را برطرف کند.

وی به تعامل و همکاری دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برون سازمانی با مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برای داشتن پلیس روزآمد، علمی و حرفه ای باید بر پژوهش و تحقیقات تکیه داشته باشیم که ظرفیت های علمی ما توانسته کمک خوبی در اجرای مأموریت های پلیس داشته باشد، البته به این حد راضی نیستیم؛ امیدواریم با همت جهادی اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین بتوانیم این ارتقاء را در آینده شاهد باشیم.

فرمانده ناجا به تعامل خوب دانشگاه علوم انتظامی امین ، پژوهشگاه علوم انتظامی و مرکز مطالعات راهبردی ناجا با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم در سایه این تعامل و همکاری بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی ظرفیت بالایی دارد، گفت: مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی کشور می تواند از ظرفیت های نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود بهره ببرند.

سردار اشتری درباره مهلت پرداخت دو برابر جرایم 94 تا 30 آذر گفت: توصیه ما این است که مردم عزیز هر چه سریعتر نسبت به پرداخت جرایم دو برابری خود اقدام کرده و از این تخفیف استفاده کنند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: تمدید مهلت پرداخت دو برابری جرایم94 به مناسبت هفته نیروی انتظامی با هماهنگی دولت ایجاد شد که استقبال مردم در این زمینه بسیار خوب بوده است و آنان طی تماس های تلفنی با سامانه 197 مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کردند.

ارسال نظر: