سرلشکر فیروزآبادی خطاب به نخست وزیر انگلیس:

آمریکا، مستکبر اعظم خود را از منطقه بیرون می‌کشد، انگلیس مستکبر صغری چه غلطی می‌تواند بکند

کدخبر: 2078775

مشاور عالی نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا گفت: باید به نخست وزیر انگلیس گفت؛ آمریکا مستکبر اعظم دارد از منطقه خود را بیرون می‌کشد، انگلیس مستکبر صغری چه غلطی می‌تواند بکند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی مقام معظم فرماندهی کل قوا گفت: انگلیس عامل اصلی سرکوب ملت مسلمان و مظلوم بحرین است. آنها افسری را در انگلیس تعلیم دادند و آمریکا دوره فرماندهی و ستاد را به او آموزش داد و پس از مراجعت به بحرین ابتدا دولت را تغییر داد و سپس سرکوب مردم را که خواهان دموکراسی هر نفر یک رای بودند با کمک سعودی‌ها شروع کرد آخرین حربه‌های او علیه ملت بحرین سرکوب مردم، لغو تابعیت رهبر دینی آنها و دستگیری مبارزان سیاسی بدون خشونت بود.

وی افزود: انگلیس مشاهده کرد مزدورانش ناتوان و شکست خورده‌اند با دعوت غیرشرافتمندانه آنها نخست وزیر انگلیس برای اختلاف افکنی با جمهوری اسلامی ایران به منطقه آمد تا با این فرافکنی شکست حاکمان مزدور خود از ملت مسلمان بحرین را بپوشاند. ضمنا با فروش اسلحه، کارخانه‌های اسلحه‌سازی کشور را راه بیندازد.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: باید به نخست وزیر انگلیس گفت: آمریکا مستکبر اعظم دارد از منطقه خود را بیرون می‌کشد، انگلیس مستکبر صغری چه غلطی می‌تواند بکند.

ارسال نظر: