در نامه‌ای به مدیرعاملان باشگاه‌ها؛

اسدی زمان ارسال مدارک باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد

کدخبر: 2078970

دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن مدارک لازم و مهلت ارسال آن‌ها را به دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی - دبیر کل فدراسیون فوتبال، با ارسال نامه‌ای به باشگا‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مدارک لازم جهت ثبت نام بازیکنان و اعضای کادر فنی را به شرح ذیل اعلام کرد.

با توجه به مکاتبات قبلی صورت گرفته در رابطه با ثبت نام بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان سال 2017، به پیوست نامه مورخ 14 دسامبر 2016 کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین رابطه ارسال می‌شود.

در همین رابطه مقتضی است تا مدارک مورد نیاز ذیل را جهت ثبت‌نام بازیکنان و کادر فنی باشگاه با توجه به مواد 7/25 و 28 دستورالعمل اجرائی مسابقات AFC در قالب فرمت jpeg و در دو فایل مجزای Players و Officials به همراه فولدرهای جداگانه برای هر نفر و به نام آن‌ها جهت ثبت نام به صورت آنلاین در سایت ثبت نام بازیکنان و کادر فنی AFC قبل از تاریخ 25 دی 1395 به دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ارسال کنید.

مدارک لازم جهت ثبت نام بازیکنان: عکس رنگی سایز پاسپورت در سه ماه اخیر، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی، کپی قرارداد بازیکن با باشگاه، ITC در صورت نیاز، فرم MOU برای بازیکنان دارای قرارداد آماتور.

مدارک لازم جهت ثبت نام کادر فنی: عکس رنگی سایز پاسپورت در سه ماه اخیر، کپی رنگی پاسپورت معتبر، کپی رنگی کارت ملی، مدرک تحصیلی/ آموزشی مورد نظر مانند مدرک مربیگری و غیره با توجه به پیوست 5 از دستورالعمل اجرائی مسابقات AFC.

علاوه بر این با توجه به ماده 24 از آئین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 هر باشگاه موظف به ثبت نام حداقل 18 بازیکن و حداکثر 30 بازیکن است که الزاماً سه نفر از آنها می‌بایست دروازه‌بان باشند. بعلاوه باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف 20 نفر کادر فنی را در لیست خود ثبت نام کنند.

همچنین در رابطه با جایگزینی و اضافه کردن بازیکن بعد از مهلت نهایی AFC (23 ژانویه 2017) توجه مدیران عامل باشگاه‌ها را به مواد 1/4/24 ، 2/4/24 ، 4/4/24 ، 5/4/24 از آئین نامه اجرائی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 جهت بهره‌برداری جلب می‌کند.

شایان ذکر است مسئولیت عدم ارسال مدارک فوق‌الذکر قبل از مهلت مقرر جهت ثبت نام بازیکنان و کادر فنی در مسابقات لیگ قهرمانان 2017 که منجر به حذف باشگاه از مسابقات می‌شود به عهده باشگاه‌ها بوده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با ارسال مدارک بعد از موعد مقرر نخواهد داشت.

ارسال نظر: