سردار نقدی:

می‌خواهند نشان دهند اسلام با موسیقی مخالف است/ ما با موسیقی مخالف نیستیم، با گناه و فحشا مخالفیم

کدخبر: 2079000

معاون فرهنگی سپاه عنوان کرد: تلاش می‌شود که نشان دهند اسلام با موسیقی مخالف است، در حالی که اسلام موسیقی را تعالی بخشید و هیچ تعارضی با آن نداشته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار محمدرضا نقدی امشب در آیین پایانی جشنواره آواها و سرودهای حماسی بسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی هرگز با موسیقی مخالف نیست، بلکه با گناه و فحشا مخالف است.

وی ادامه داد: موسیقی یکی از هنرهای مظلوم در دنیا است، هنری که مورد تاخت‌وتاز، بازیچه و دستمایه حرکت‌های سیاست‌بازانه قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: تلاش می‌شود که نشان دهند اسلام با موسیقی مخالف است، در حالی که اسلام موسیقی را تعالی بخشید و هیچ تعارضی با آن نداشته است.

این مسئول تبیین کرد: امام جمعه مشهد که فردی مؤمن و انقلابی است را متهم می‌کنند که با موسیقی مخالف است، در حالی که برنامه‌های مختلف موسیقی در مشهد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین کرد: ما با موسیقی مخالف نیستیم، با گناه و فحشا مخالفیم و انقلاب اسلامی، موسیقی ایران را تعالی بخشید، به طوری که در ملت‌های دوردست، سرودهای انقلابی ایران را افراد غیرایرانی زمزمه می‌کنند.

سردار نقدی اضافه کرد: آن‌ها که موسیقی را با گناه و فحشا درمی‌آمیزند به موسیقی ظلم می‌کنند، در حالی که می‌توانند از آن برای انتقال معارف، عزت و کرامت انسانی استفاده کنند.

این مسؤول اظهار داشت: موسیقی می‌تواند برای جلوگیری از ظلم ظالمان و ابراز احساسات پاک به‌ کار رود و بر مسؤولان موسیقی ما لازم است که این ابزار را از دست انسان‌های فاسد دربیاورند.

وی همچنین گفت: موسیقی‌ که مقدمه قتل، فحشا و بی‌عفتی می‌شود و هارمونی عربده مستانه ظالمان شده، منفور و موسیقی اصیل و پایبند به ارزش‌ها محبوب است.

سردار نقدی اظهار داشت: سرود و موسیقی‌ که تپش قلب کودکان مظلوم و معصوم را به امواج خروشان در برابر آمریکا و ایادی‌اش تبدیل می‌کند و بر سر ظالمان می‌کوبد، ممدوح است و باید بیشتر به آن پرداخت.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: موسیقی‌ که در خور ملت بزرگ و متمدن ایران است موسیقی است که ایمان را استوار می‌کند و صداقت و راستی و پاکی را رواج می‌دهد.

وی ادامه داد: موسیقی‌ که مبارزان را در میدان مبارزه با دشمنان تهییج می‌کند و روح‌ها را جلا و پاکی می‌بخشد، باید توسط هنرمندان ما مورد توجه قرار گیرد.

سردار نقدی با تجلیل از گروه سرود بچه‌های آباده استان فارس گفت: امسال رهبر معظم انقلاب دو سرود از بسیج را در رسانه ملی مورد تجلیل قرار دادند که یک افتخار بزرگ برای بسیج بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از کسانی که جشنواره ترنم بیداری را برگزار کردند، خاطرنشان کرد: این حرکت انقلابی باید تداوم داشته باشد و آن را تقویت کنیم تا با گشایش خانه‌های سرود، جریان موسیقی تعالی‌بخش بر جریان شهوت و قدرت پیروز شود.

ارسال نظر: