همه برنامه‌های تلویزیون برای یلدا/ فرزاد حسنی، علی ضیا، احسان کرمی مجریان بلندترین شب سال

کدخبر: 2079052

امشب و در بلندترین شب سال همه شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، امشب و در بلندترین شب سال همه شبکه های تلویزیونی برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند.

"مثبت یک"، "شب چله"، "حرف تو برف"، "چشم شب روشن"، "ناردونه" و "خندوانه" برنامه هایی هستند که از شبکه های مختلف سیما برای یلدا پخش می شود.

مثبت یک با اجرای علی ضیا

" مثبت یک" نام ویژه برنامه یلدایی شبکه یک است است که از ساعت 23 سه شنبه به مدت 3 ساعت و با اجرای علی ضیاء، قرار است شب نشین هموطنان باشد .

به گفته افشین حسین خانی تهیه کننده مثبت یک، این برنامه مهمان محور، در باغ موزه هنر ایرانی و با دکوری زیبا اجرا می شود . ورزشکاران، هنرمندان سینما و تلویزیون و خوانندگان از مهمان خاص این برنامه هستند. حسین خانی یادآور شد: تم برنامه شاد و مفرح و فضای امید بخش خواهد داشت و اجرای زنده از سوی چند خواننده جوان در برنامه پیش بینی شده است . تهیه کننده فرمول یک درخصوص ترکیب مهمانان ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک اظهار داشت: حجت اشرف زاده خواننده، مهدی و هادی مهدوی کیا فوتبالیست های سابق پرسپولیس و تیم ملی و لیلا رجبی عضو تیم ملی پرتاب وزنه ایران به همراه همسرش پیمان رجبی مهمانان امشب مثبت یک هستند .

افشین حسین خانی ادامه داد: محسن بروفر دابسمش باز فضای مجازی که با ساخت دابسمش های فوتبالی مخصوصا بر روی صدای آقای علیفر گزارشگر فوتبال، سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد به همراه سرهنگ علیرضا علیفر گزارشگر خوب فوتبال به برنامه مثبت یک دعوتند. اجرای برنامه نقالی خوانی شاهنامه توسط تعدادی از بچه ها از دیگر برنامه های شب یلدای مثبت یک خواهد بود .

"شب چله" برنامه ویژه شبکه دو

شبکه دو سیما به مناسبت شب یلدا سه‌شنبه 30 آذرماه ویژه برنامه‌ «شب چله» را برای بینندگان خود تدارک دیده است .

حضور 3 خانواده از 3 استان مختلف جهت معرفی آداب و رسوم برگزاری شب یلدا توسط اقوام ایرانی، مهمانان مختلفی از جامعه هنرمندان و بازیگران همچون فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی، امیر کربلایی‌زاده و پوران مرادی و عوامل سریال‌های پخش شده از شبکه دو، اجرای زنده گروه خوانندگان محلی از استان‌های بوشهر، آذربایجان، خراسان جنوبی، شاهنامه خوانی رسول نجفیان، حافظ خوانی دکتر الهامی و ... از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است .

ویژه برنامه شبکه دو در شب یلدا به تهیه‌کنندگی علی اکبر کریمی و سحر رضوی و اجرای سونیا پوریامین و محمودرضا قدیریان در سه بخش و ساعات 18، 19:40 و پس از گفت‌وگوی ویژه خبری از شکبه دو سیما پخش می‌شود .

فرزاد حسنی در شبکه 3 به استقبال یلدا می رود

ویژه برنامه شبکه سه در شب یلدا برنامه «حرف تو برف » است که چند شبی است به روی آنتن می رود و مخاطبان تقریبا با ساختار آن آشنا هستند. این برنامه به تهیه کنندگی مصطفی شریفی و اجرای فرزاد حسنی با حضور هنرمندان در حوزه بازیگری و خوانندگی و همچنین میهمانان ویژه از حوزه‌های مختلف روانه آنتن خواهد شد .

اجرای زنده خوانندگان ، بخش های گزارشی واجرای میان برنامه های طنز از بخش های دیگر این ویژه برنامه است .

ویژه برنامه «حرف تو برف» سه شنبه 30 آذر بعد از خبر شبانگاهی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود .

شبکه چهار با "چشم شب روشن" می آید

"چشم شب روشن" ویژه برنامه شب یلدای شبکه چهار ا ز ساعت22 آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت .

شبکه چهار در شب یلدا در قالب برنامه «چشم شب روشن» ، یک شب نشینی فرهنگی را برای مخاطبان برپا می کند .

در این ویژه برنامه شبانه که از ساعت 22 با اجرای محمد صالح علاء برگزار می شود میهمانانی از حوزه موسیقی، فرهنگ ،هنر و طنز و ادبیات حضور خواهند داشت .

در بخش موسیقی ویژه برنامه شب یلدا رضا مهدوی مجری کارشناس میزبان لوریس چکناوریان آهنگساز و رهبر ارکستر خواهد بود .

مرتضی امیری اسفندقه و علیرضا بدیع بخش شعر و ترانه ، دکتر صفاری نیا و دکتر علیپور بحث روانشناسی مثبت، محیط طباطبایی دربخش فرهنگ عامه، رشید کاکاوند حوزه ادبیات و احمد عربانی بخش طنز و کاریکاتور را برگزار می کنند به همراه مهمانان دیگر .

حافظ خوانی،موسیقی و کلیپ های شاد و متنوع از دیگر آیتم های چشم شب روشن خواهد بود .

« چشم شب روشن» به تهیه کنندگی امیر قمیشی تلاش می کند تا شب یلدای متفاوتی را برای مخاطبان رقم بزند .

احسان کرمی و اجرای "ناردونه" در شبکه پنج

برنامه «ناردونه» فردا شب به عنوان ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج روی آنتن می‌رود. این برنامه با اجرای احسان کرمی به مدت 180 دقیقه به صورت زنده از شبکه تهران پخش خواهد شد و قرار است میزبان چهره‌های شاخصی در حوزه سینما و تلویزیون ، موسیقی و ورزش باشد. تیم تولید « ناردونه» از چند هفته پیش کار خود را برای ساخت این برنامه آغاز کرده بودند و آیتم‌های متنوعی برای پخش در طولانی ترین شب سال در این برنامه در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به گپ و گفتی خاطره‌انگیز با اکبرعبدی اشاره کرد که در آن ناگفته‌هایی از روزهای کسالت و بیماری خود و روند درمانش نیز بیان خواهد کرد. همچنین قرمزهای پایتخت می توانند منتظر حضور یکی از شاخص ترین چهره‌های تیم پرسپولیس در یکی دیگر از آیتم‌های این برنامه باشند .

یکی از سورپرایزهای ویژه این برنامه حضور یکی از ستاره‌های سینما بعد از سالها در تلویزیون و در این برنامه است که عوامل تولید ترجیح می دهند نام این چهره را تا پخش برنامه خبری نکنند. از دیگر ویژگی‌‌های آن نیز حضور خواننده‌های محبوب و جوانی است که این روزها آثار آنها بر سرزبان‌ها افتاده و قرار است در «ناردونه» به عنوان میهمان حضور داشته باشند و کلیپ‌های اختصاصی تولید شده شان نیز در فواصل برنامه به روی آنتن برود .

" ناردونه" ساعت 20 از شبکه پنج به مدت 180 دقیقه روی آنتن می‌رود .

خندوانه بعد از سه ماه از شب یلدا می آید

شبکه نسیم به عنوان یکی از شبکه‌های پرمخاطب تلویزیون تصمیم دارد فصل چهارم برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان را هم زمان با شب یلدا و طولانی‌ترین شب سال آغاز کند .

فصل چهارم این برنامه در حالی روی آنتن می‌رود که رامبد جوان این بار مسابقه «خنداننده شو» را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است و هدف آن انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم است. در این مسابقه هرشخص می‌تواند یک استندآپ کوتاه اجرا کرده و آن را به برنامه ارسال کند .

این مسابقه در دو مرحله داوری شده و در نهایت ١٦ منتخب در استودیوی «خندوانه» به رقابت می پردازند .

قسمت اول برنامه «خندوانه» در حالی به روی آنتن خواهد رفت که هنوز دعوا سر حضور عروسک جناب خان در این برنامه ادامه دارد و ویژه برنامه «خندوانه» در شب یلدا بدون حضور این عروسک که مخاطبان بسیاری دارد به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر: