وزیر بهداشت به "دست‌خط " می‌آید

کدخبر: 2079135

وزیر بهداشت در "دست خط "این هفته از پشت صحنه طرح تحول و کلاس بازیگریش می گوید

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید حسن قاضی زاده هاشمی این هفته در برنامه "دست خط " از چگونگی تدوین طرح تحول سلامت ،ضعف ها و قوت های آن و موانع موجود برای اجرای این طرح سخن می گوید و وجوهی خاص از زندگی شخصی خود از جمله کلاس بازیگری که مدتی درآن شرکت داشته است را بازگو خواهد کرد.

در این برنامه درباره چگونگی پزشک شدن خود ،حضور در صحنه مبارزه علیه رژیم پهلوی ،آشنایی با آیت الله خامنه ای در مشهد ،چرایی رها کردن جهاد سازندگی در سال 62 ،حضور در جبهه ها و مجروحیت خود ،حضور در دولت یازدهم و چگونگی پذیرش پیشنهاد رییس جمهور سخن خواهد گفت .

دکتر هاشمی در این برنامه از علاقمندی خود به هنر بازیگری و چگونگی شرکت در کلاس فن بازیگری یکی از بازیگران نامدار کشور در مشهد سخن می گوید.

همچنین در این برنامه ضمن تشریح خطای پزشکی در درمان عباس کیارستمی کارگردان برجسته سینما به آخرین مراحل رسیدگی به این تخلف محرز اشاره و آن را تشریح خواهد کرد، دکتر قاضی زاده هاشمی در این برنامه از جلسه خاص خود با مهران مدیری و ناگفته های آن در خصوص ساخت سریال درحاشیه هم سخن خواهد گفت.

دست خط هر هفته پنج شنبه ها ساعت 19 به تهیه کنندگی و اجرای محمد حسین رنجبران از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن هم جمعه ها نه صبح و یکشنبه ها سی دقیقه بامداد خواهد بود.

ارسال نظر: