مشکل مالیات سرخابی‌ها باید یک‌بار برای همیشه حل شود

سلطانی‌فر: حل مشکلات پرسپولیس و استقلال باید یکی از اولویت‌های مدیران وزارتخانه باشد

کدخبر: 2079141

وزیر ورزش و جوانان بر حمایت از باشگاه پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست مجمع باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بنده احساس رسالت و تکلیف می‌کنم به عنوان وزیر ورزش و جوانان در مدتی که در این جایگاه هستم، تلاش کنم باشگاه پرسپولیس و استقلال سر و سامان پیدا کنند، چون می‌دانم میلیون‌ها هوادار این دو باشگاه، روز و شب‌شان با نتایج این دو تیم می‌گذرد. این موضوع را با گوشت و پوست و استخوان خودم لمس کرده‌ام.

وی به بهبود وضعیت پرسپولیس در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: حرکت هیئت مدیره پرسپولیس در یکی دو سال اخیر خوب بوده و وضعیت باشگاه نظم پیدا کرده است. باید در استقلال هم همین روند دنبال شود. حیف است این دو باشگاه به عنوان دو سرمایه ملی به لحاظ ساختاری و قانونی با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کنند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که حل مشکلات این دو باشگاه باید یکی از اولویت‌های مدیران وزارتخانه باشد. سلطانی‌فر عنوان کرد: از معاونین خودم و همه بخش‌های وزارتخانه می‌خواهم که به حل مشکلات پرسپولیس و استقلال کمک کنند. معاونت قهرمانی، معاونت حقوقی و دیگران هم باید حتماً کمک کنند.

سلطانی‌فر مالیات انباشته سال‌های گذشته را یکی از مشکلات اصلی استقلال و پرسپولیس خواند و گفت: این مشکل باید یک بار برای همیشه حل شود. با رئیس سازمان امور مالیاتی هم مذاکراتی داشته‌ایم. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید مدارکی که مربوط عملکرد مالی آنها می‌شود را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت فعلی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اشاره و خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس امروز ظرفیت خوبی دارد که بعد از سال‌ها به عنوان یک باشگاه ایرانی، در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیرد. از سال 1992 که پاس قهرمان آسیا شد، باشگاه‌های ما دیگر هیچ‌گاه به چنین موفقیتی نرسیده‌اند. البته سپاهان و ذوب‌آهن هم هر کدام یک بار در سال‌های اخیر به فینال رسیده‌اند. امیدواریم این موفقیت‌ها دوباره تکرار شود. استقلال هم همین ظرفیت را دارد. البته یک بازی سخت در پلی‌آف لیگ قهرمانان مقابل السد قطر دارد. ان‌شاالله پلی‌آف را که رد کند، شرایط بهتری پیدا می‌کند.

ارسال نظر: