مخبر دزفولی در جمع خبرنگاران:

به روزرسانی برنامه‌ها و اسناد در دستور کار مسئولان قرار دارد

کدخبر: 2079184

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به روزرسانی برنامه‌ها و اسناد در دستور کار مسئولان قرار دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه رونمایی از دو کتاب مصوبات و دستاوردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کتاب در مورد فعالیت ده ساله شورای عالی انقلاب فرهنگی است و رویکرد علم و فناوری و تحولات آموزش و تدوین اسناد راهبردی کشور در آن مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وجود اسناد راهبردی و داشتن برنامه برای همه بخشهای علمی و آموزش عالی و آموزش و پرورش کشور در اولویت قرار دارد گفت: امروز برنامه‌های راهبردی در اختیار ماست که شاید در برخی از آنها با نقص‌ها و کاستی‌‌ةایی روبرو باشیم که به اذعان داریم اما روند به روزرسانی و بازنگری در برنامه‌ها پیش‌بینی شده است که طبق نظر صاحبنظران انجام می‌شود.

دزفولی افزود: امروز مفتخرین که بدانیم همه دانشمندان و محققان کشور در حوزه علم و فناوری دارای برنامه هستند و این برنامه‌ها نه در افق کوتاه‌مدت بلکه در افق دوردست‌تر تدوین شده است.

دبیر شورای انقلاب فرهنگی افزود: در حوزه آموزش و پرورش فرهنگ عمومی و آموزش عالی برنامه‌ةای مختلفی تدوین شده است و مسئولان کشور با وفاق و همراهی قوای سه‌گانه کشور می‌توانند اجرایی‌سازی این اسناد راهبردی را شکلدهند.

وی ادامه داد: این نهضت باید شکل گیرد تا اسناد راهبردی در نقطه تحقق به اجرا درآید.

ارسال نظر: