حریق گسترده کارگاه صنایع‌چوب در جنوب تهران

کدخبر: 2079236

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: کارگاه رنگرزی در محله مرتضی گرد در آتش سوخت اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی در کارگاه گفت: حادثه حریق در یک کارگاه صنایع چوب و رنگرزی در ساعت 23:56 دیشب به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی با توجه به گزارش اولیه وقوع حادثه آتش‌نشانان چهار ایستگاه را همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و خودروی کف به محل حادثه واقع در مرتضی‌گرد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانانی در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه مسقف مملو از چوب، تخته، قوطی رنگ و بشکه‌های تینر رخ داده و تمام مساحت 100 متری آن کاملا شعله ور است و آتش در حال توسعه به دیگر بخش‌های این کارگاه است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه وجود بشکه‌های تینر در این کارگاه عملیات آتش نشانان را با سختی‌هایی رو به‌رو کرده بود، افزود: آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد ضمن جلوگیری از گسترش آتش نسبت به مهار و اطفای کامل حریق اقدام کردند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، ادامه داد:‌ خسارات ناشی از این حادثه بالا گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در در ساعت 01:46 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

ارسال نظر: